Gå til innhold

Sengekant/himmel til vugge og seng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare nysgjerrig på hvilken "str" velger dere til sengekanten på sprinkelsenga og på himmelen? er det meningen at man skal bruke samme himmel på begge? når jeg var på Princess i går fikk jeg beskjed om at kanten og himmelen var til vugge, jeg trudde det var til senga. kanten var 360 lang og himmelen var 140x160. Noen som vet og har mål??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi... det har ikke jeg tenkt på... jeg har kjøpt den du snakker om... Har ikke montert den på senga ennå, men senga mi er 120x60 så det skal jo passe med 360 da. Himmelen kommer vel mer ann på stativet, så den vil jeg tro passe uansett. Skal si fra når jeg har kledd på senga etterpå og si om det passet eller ikke!

Skrevet

ja ikke sant, det er jo faktisk ikke verre enn å gå å prøve!!! ble bare litt forvirret av hun ekspeditrisa i går... men tenker at det blir kanskje litt mye himmel om de går om hverandre? vugga er jo en del mindre enn senga :-) Ikke lett dette her altså

Skrevet

har nå fått på sengekanten og den sitter som støpt i min 60x120 seng... og det ble sååå nydelig :o) Så nå er jeg bare spent på om jeg får tak i stativ så jeg får sett :o)

Skrevet

Den er grei! da sier det seg jo selv at den ikke passer i vugga!! hehe. greit jeg stolte på meg selv og ikke hun på Prinsess da..

Skrevet

den er til seng ja :) kjøpte forrige uke ble kjempe lekkert! himmelen på princess er egentlig to gardin lenger så regner med de er 160 cm lange og kan sikkert brukes til begge deler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...