Gå til innhold

Dere som venter TR den 23. april...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gledd og gledd meg sånn til i dag tidlig. Spratt opp av senga og reiv opp pakningen. Tissssssset. Og veeeeeentet. Med dopapir over vinduene.

Etter kanskje 5 minutter kikket jeg. Og den var TYDELIG negativ.........

Så nå setter jeg meg ned og venter på tanta! Gidder ìkke å teste før onsdagen i alle fall....

Hva med dere andre?

: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tenkt å prøve (merke deg "prøve"...) å vente til neste helg.. Har ikke tanta kommet til da, så er jeg nesten 100% sikker på at jeg er gravid.. Men jeg har IKM på onsdag, så vi får se om viljestyrken holder..

Det er jo bare å vente, ikke sikkert at du ikke er gravid, det er det som er kjedelig med å teste for tidlig, man mister litt motet når testen er negativ.. Men vi får krysse fingrene og satse på det beste begge to!! :-)

Lykke til! :-)

Skrevet

Dette er en tråd for meg :) Er ellers veldig flink til å ikke teste før tiden, men denne mnd er jeg så spent! Hadde nemlig festeblødning, spotting dag 6-8 etter el, og det har jeg ikke hatt før! Har ofte spotting noen dager før tr, men ikke så kort etter el. Derfor tenker jeg at det nå endelig skal bli min tur, selv om jeg ikke har noen andre symptomer. Derfor testet jeg allerede igår, med quick respons og den var selvfølgelig negativ og så testet jeg med el strimler idag (har så mange liggende som jeg ikke bruker, for de slår aldri ut på el), og de var også negative. Vet at det er for tidlig og tror at jeg er litt treg med å produsere hcg. Ble nemlig gravid i nov og da tok det 3-4 dager over ikm før jeg testet positivt, men så hadde jeg en SA :(

Vet ikke om jeg skal teste i morgen og på tirsdag. Bør nok la være, men det er så vanskelig! Blir alltid litt skrullete dagene før tr.

Har dere symptomer??

Jeg har hatt masse symptomer andre mnd, men da har tr kommet på besøk til avtalt tid. Så har mistet litt troen på symptomjakten og tror at jeg kan ha en sjans, selv om jeg ikke har noen særlige nå, bortsett fra litt ømme pupper. Men det er jo ganske vanlig før tr.

Skrevet

Jeg blødde 4 dager etter EL, men blødda da 2 dager på rad. Syntes det var litt merkelig... Ellers har jeg hatt litt vondt i ryggen og er litt øm i den ene puppen. I den ène puppen!!

Ellers ingen ting. Sist jeg ble gravid, hadde jeg fryktelig følsomme brystvorter, trett og svimmel før ikm. Men merker ikke noe til det nå!

Hvordan tester du med EL-strimler? Viser ikke de bare om du har EL eller ikke!? Har nemlig noen liggende... Kunne jo bare teste med dem også, men kan man se om man er gravid eller ikke på de!?

Skrevet

Kanskje du har hatt en festeblødning, du og?! Vanskelig med disse symptomene, altså. Varierer så veldig fra person til person, i tillegg til at det varierer visst mye fra graviditet til graviditet, selv hos samme person. Så veldig vanskelig å tyde. Leste en tråd på 1.trimester hvor det var mange som ikke hadde hatt noen symptomer i det hele tatt den 1 mnd.

Skal gå an å teste for grav med el-strimler, selv om det ikke er optimalt. Sjekk ut denne siden:

http://www.pernille.info/opk_as_hpt.htm

Skrevet

Hvis man er gravid så kan det faktisk slå ut positivt på EL-tester.. ^Det står masse om det på Pernille.info..

Jeg har egentlig ingen spesielle symptomer, har hatt murringer inni mellom siden noen dager etter EL.. Og de siste dagene har jeg vært litt småkvalm inni mellom, men jeg vet ikke om det nødvendigvis betyr noe. Når jeg var gravid med sønnen min hadde jeg ingen symptomer før i uke 6.. Og forrige gang hadde jeg kun murringer 1 ukes tid før IKM, men da mistet jeg i uke 12 i MA.

Så ingen veldig spesielle symptomer å melde om.. Mener også at Lucy m/ spire i magen sa at denne måneden når hun var gravid, faktisk var første måneden hvor hun ikke har hatt noen symptomer på forhånd.. (håper jeg siterer riktig)

Så det er nok håp uansett. :-)

Skrevet

Da har jeg testet med en el-strimmel og lest på pernille. : ) Meeeen streken til venstre var bare halvparten så sterk som den andre streken, så... Men da vet jeg i alle fall at jeg kan teste med dem også... Så da skal jeg fortsette med det! Er i alle fall mer økonomisk enn å kjøpe CB til enhver tid!

: )

Skrevet

Leste det samme om Lucy m/spire - gir oss jo håp :)

Så utrolig trist med MA i uke 12. Det må ha vært forferdelig. Jeg mistet tidlig og det var 1 pp, så jeg rakk ikke tenke så mye over det før det var over, men det var en veldig kjip opplevelse allikevel. Hvor lenge hadde du prøvd før MA? Er du ved godt mot nå? Håper det :)

Skrevet

Villabolla: Skal ikke gi deg for store forhåpninger, men jeg hadde blitt glad for at det hele tatt var en strek! Jeg fikk ingen tegn til strek i det hele tatt idag. Men det er kanskje individuelt hvor mye LH man har i blodet til vanlig...

Uansett, greit å ikke bruke masse penger på CB hele tiden.

Blir utrolig spennende de neste dagene! :)

Skrevet

Det var veldig kjipt!! Men desverre ikke noe man får gjort noe med, men føler at det er et skikkelig set back når man nesten er ferdig med de tre første månedene..

Men jeg er sikker på at det skal gå bra denne gangen, så ja jeg er mer eller mindre ved godt mot :-)

Skrevet

Hei!

Jeg har også testet i dag, IKM 23. april. Og CBen sa tydelig IKKE GRAVID. hmf.....

Begynte å få litt brunlig utflod fredag, og tenkte det kanskje kunne være festeblødning. Men har etter det blødd ganske mye lørdag + i dag, kommet frisk blod -ser ut som mensen..men jeg har jo ikke IKM før onsdag! Har hørt at dersom man har korte sykluser så er det tiden mellom forrige mens og el som er kortere, og at perioden mellom el og mens "alltid" er 14 dager. Men var er da det jeg har nå, som begynte 9 dager etter el? Vet at el var 9.april siden jeg brukte el-test. Hm....

Skrevet

Kjedelig med cb meldingen! Skjønner at det er frustrerende. Rart at du har så mye blødning nå. Kan jo være en festeblødning, men da bør det nok ikke komme noe imorgen. Er ingen ekspert, men tror at perioden mellom el og mens kan variere fra person til person, men er ganske konstant hos hver enkelt. Jeg har nesten alltid 13 dager mellom, og noen ganger 14. Kanskje du har en kortere syklus? Hvis ikke så er det bare å teste videre! Håper virkelig at blødningen din stopper og at cb'n lyser GRAVID neste gang :)

Skrevet

Testet med el strimmel i dag og den var like negativ som i går. Så teit å teste tidlig for nå mister jeg motet. Tenker at det blir nok ikke denne gangen heller. Men alt håp er ikke ute - fortsatt 2 dager til ikm!

Noen andre som testet i dag?

Skrevet

Javisst! Testet med elstrimmel i morges. Negativ, åff kårs!

Hehe. Håpløst! : )

Skrevet

Jeg testet med cb på lørdan negativ selvfølgelig. Har testet med el test hver dag men neg. :( HAr hatt masse symptomer vondt i magen siden dag en, melk ut av en brystet, slapp, syk (var det med første og) ubalanse i underlivet (sopp, æsj!) men har ikke hatt noe annet enn vondt i magen de siste to dagene. Var 99 %sikker før det, nå er jeg gått ned til 20% :( :( :( Har sagt til mannen min at vi skal mest sannsynlig ha baby igjen og alt! :( Lykke til folkens!

Skrevet

Hehe, så dumme vi er som tester så tidlig! Må jo bare le litt :)

Det kan jo fortsatt gå bra med oss alle, symptomer eller ei. Tiden må bare gå veldig fort, slik at vi får vite sikkert snart!

Skrevet

I morgen er det ikm. jenter! : )

Jeg testa med en el-strimmel i dag tidlig, men den var helt og holdent negativ! Skal få sambo til å kjøpe en CB til meg som jeg kan teste meg med i morgen tidlig. Det blir spennende!! : )

Ellers tror jeg at TR er på vei... Men jeg kan jo ta feil... : )

Skrevet

Jeg henger meg med på denne tråden jeg, hvis det er ok??? Jeg har IKM litt før dere da, jeg hadde i går, 21. Ingen tegn til TR, men tok en test i dag morges som var trist og negativ:( ÆSJ!

Spennende, nå er det bare èn dag igjen til du kan teste Villabolla 1.pp!!!

Hva slags test tester dere med?

Jeg bruker sånn stav fra billig-tester.

Ha en flott dag=)

Skrevet

Nå i det siste har jeg bare testet med el-strimler... Men i morgen er det duket for en eksklusiv CB! He-he! : )

Skrevet

Ja, i morgen er det IKM! men jeg har ikke store forhåpninger....har hatt småblødninger de siste dagene, og tror det er for mye til å være festeblødning....var nok helst TR som kom for tidlig... jaja...men har kjøpt CB digital til i morgen alikevel da, hehe. Var innom apoteket i stad og kjøpte 4 tester. Hun dama i kassa så bare rart på meg, hehe, som om hun hadde lyst til å si at det er ikke vits å teste hver eneste dag... -nei jeg VET det, men jeg kan ikke la være! :)

Skrevet

He-he! Morsomt...

Sambo glemte å kjøpe test i dag, så får ikke testa skikkelig før på torsdagen... : ( Men skal i det minste teste med el-strimmel i morgen tidlig.

Tvi-tvi til dere alle!

Skrevet

Ble dessverre ikke min tur denne mnd, men vil gjerne ønske dere alle kjempe lykke til i dag! Er spent på deres vegne - håper det klaffer ;)

Skrevet

Uff, fikk du mensen? Så kjedelig!!

Her er jeg nå 2 dager over, men ikke noen TR enda. Tester på nytt i morgen tidlig om jeg ikke får mensen i løpet av dagen!

Innbiller meg at jeg har litt smerter nederst i korsryggen, og mange rare rumlinger og sånt i magen, men det kan jo bare være TR på vei...spennede;)

Skrevet

Fikk negativ test og mensen i går... Selvfølgelig skuffende, men samtidig passet det egentlig ganske bra. Skal reise mye den neste mnd både med kolleger og venner, og da er det veldig greit å ikke være gravid. Blir mye fest og moro, så nå slipper jeg å finne på masse unnskyldninger for hvorfor jeg ikke kan drikke noe vin. Sånn sett passet det bra :)

Spennende at du er 2 dager over! Da er det jo masse håp! Håper tanta holder seg langt langt unna :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...