Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 KAn man være gravid utenfor livmoren når man har hatt festeblødning? Å hva er symptomene på å være gravid utenfor livmoren?
scoobydo Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 er visst j.. vondt... har smerter på ene siden... hos noen viser ikke graviditetstestene at man er gravid før det har gått mange uker... hadde en del smerter på venstre side noen dager etter jeg fikk vite at jeg var gravid.. våknet av det om natten... men fikk beskjed med jordmor at jeg hadde hatt veeeldig vondt om det var en xu!...
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 Oki, bare litt nervøs.. Stikker og har litt smerter på venstre siden.. Så måtte bare høre:)
scoobydo Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 jordmor spurte meg hva slags side det var også.... om det var på høyre eller venstre... og da jeg sa venstre så sa hun bare "åja".... men skal være så vondt at du ikke klarer å gå visst nok... stikkinger og smerter kan være at ting skjer hadde også en del stikkinger og smerter som kom og gikk... er det konstant eller?! (smerten altså)...
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 20. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2008 Det går veldig opp og ned i perioder. Men sikkert bare jeg som er hysterisk men ble litt bekymret når jeg hadde feber i går kveld og på morgenen idag. Ta kontakt med fastlegen imorgen hvis det ikke ordner seg. Er du langt på vei?
Lova Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Husk at XU er ekstremt sjelden! Stikkinger og ilninger i siden er jo et vanlig graviditetstegn. Jeg hadde en XU for mange år siden uten at jeg visste at jeg var gravid. Jeg var veldig øm i magen, men hadde ikke noe mer vondt i siden enn under en vanlig graviditet. Jeg gikk og småblødde FRISKT blod lenge, og plutselig, når egglederen sprakk gjorde det avsindig vondt. slik at man ikke klarer å holde seg oppreist. Jeg har sjekket i alle mine 3 graviditeter etter XU en, i uke 5 at graviditeten sitter i livmoren, noe den har gjort. Hvis du er urolig kan en UL time gjøre susen. Man ser med en gang om graviditeten sitter i livmoren, selvom man ikke kan se stort mer på et så tidlig tidspungt. Du har nok helt sikkert ikke en XU:).Lykke til!!!
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 20. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2008 Hei! Tusen takk for svar Ble beroliget nå. Har mistet noen ganger så er litt over nervøs om dagen. Å nå har samboeren reist også så føler meg ekstra sårbar. Venter på tidlig UL men det tar jo så fordømt lang tid.. Men får bare smøre meg med tålmodighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå