prekæs Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Driter fugler mer på rene biler enn møkkete? Jeg tror det. Fnys.
Lillesnuppis Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Jepp,, Di har radar for renvaska biler. Du skal da ikke komme her å tro du skal få ha den reneste bilen i gata. :-) hehehehe
Dunder Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Jegfår også mer lyst til å bæsje i en ren og blank do.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Jepp, det er jeg overbevist på:-( og nyvaska vinduer, da stiller dem seg skikkelig på skrå skal jeg si deg:-(
Patetica fåkksi Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Og på bunader tidlig på mårran 17 mai. Møkkafævvel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå