Gjest Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Jeg skal til frisøren på onsdag og lurer på om det er noe galt i å stripe håret?Og eventuelt hvorfor?
mamman til juliprinsesse Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Det jeg fikk høre da jeg skulle det for et par mnd siden var at det går helt fint om man bruker folie, slik at fargen ikke kommer helt inn i hodebunnen. Men mine striper er snart helt borte, de pleier å holde lengere, kan kanskje ha noe med hormonene å gjøre?
elisabeth09 Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 hei, eg har nett jobbet som frisør og har aldri høyrt de er farlig, me har stripet og farget folk fram til termin:D ei ansatt som var gravid farget håret heile tiden:) einaste som kan skje me farge er at den ikkje tar heilt skikkelig, pga hormonene..
Gjest Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Jeg har tatt helt inn til hodebunnen jeg, det er ikke farlig det heller. vi har jo hud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå