Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til frisøren på onsdag og lurer på om det er noe galt i å stripe håret?Og eventuelt hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg fikk høre da jeg skulle det for et par mnd siden var at det går helt fint om man bruker folie, slik at fargen ikke kommer helt inn i hodebunnen. Men mine striper er snart helt borte, de pleier å holde lengere, kan kanskje ha noe med hormonene å gjøre?

Skrevet

hei, eg har nett jobbet som frisør og har aldri høyrt de er farlig, me har stripet og farget folk fram til termin:D ei ansatt som var gravid farget håret heile tiden:) einaste som kan skje me farge er at den ikkje tar heilt skikkelig, pga hormonene..:)

Skrevet

Jeg har tatt helt inn til hodebunnen jeg, det er ikke farlig det heller. vi har jo hud :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...