Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 noen som har erfaringer? det sies jo at babyer har stor sjanse for magevondt om mor spiser kål. Gjelder dette blomkål også?som i blomkålsuppe i dette tilfellet.
Lykke X 4 Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Ingen av mine barn har reagert på noe som helst, heller ikke kål eller blomkål. Mitt råd er, prøv deg fram med litt. Det er også det rådet som ernæringsmyndighetene gir, med mindre du har allergi for noe av dette i familien.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Jeg spiste surkål og rosenkål(var helt i tåka) da tuppa var 2mnd og hun fikk veldig vondt i magen. Nå som hun er 6mnd har jeg spist rå og kokt blomkål, uten at hun har reagert. Hun reagerer heller ikke på likk surkål lenger. Vi fikk beskjed på sykehuset at vi skulle ikke holde oss unna noe spesielt, for babyene kan reagere på så mye forskjellig. Noen reagerer ikke på noe. Jeg ville prøvd med litt for å se.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 hl her: skjønner det er best å prøve seg fram, men ser ikke lyst på masse skriking om hun evnt skulle reagere på det..men man må jo spise også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå