Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne som jeg har gått en del ut med de siste mnd, og vi har det veldig gøy sammen. Men nå kjenner jeg at jeg er fed up av hele dama...

Var ute i går sammen med hun og to av mine tidligere venninner som jeg ikke har sett på mange år.

Når vi skulle på byn så ville vi tre gå en plass, men da satt hun seg på bakbena og nekta å gå der. Idiotisk. Jeg prøvde å forklare at vi måtte føye oss litt alle sammen, slik at vi kunne være 20 min der hun ville gå, 20 min der vi ville gå og så gå sammen på nattklubb.

Neida, hun skulle ikke sette sine bein der vi ville...

Det endte med at jeg ga meg, for jeg følte jeg ikke kunne gå fra henne heller. De to andre gikk der vi egentlig ville, jeg og hun andre ble igjen...

Okei, greit nok. Så gikk vi på nattklubb og der møtte jeg en venn som jeg ikke har sett på endel år, og satt å prata litt med han. Da ble hun dritsur og maste og maste på at jeg skulle komme. Han snakka jo med henne også, for hun kjenner han jo litt. Så da ga jeg meg der også, og gikk...

Men så møter hun en fyr hun har kikka på, og står å snakker med han. Jeg går ut å tar meg en røyk og snakker med folk, kommer inn igjen, og hun enser meg ikke. Jeg spør henne litt på tull om jeg bare skal gå. Å da svarer hun at "ja, kan du ikke bare gå å se om du finner noen..."

Åh.

Greit, jeg klarer meg fint alene jeg og det er jo alltid kjentsfolk. Så jeg står å snakker med forskjellige folk, og når denne typen etterhvert ditcher henne så ringer hun og sender meldinger og maser hvor jeg er.

Da hun endelig finner meg står jeg å prater med en jeg hadde noe på gang med for et år siden og blir dritsur når hun sier hun vil gå, men ikke jeg. What the fuck liksom?! Det virker som hun er sjalu når jeg prater med andre enn henne, men hun gir litt faen når hun prater med folk.

Så jeg ga beskjed om at nå må du være grei å forstå at jeg vil snakke med han, men neida...det gjør hun ikke.

Taxi hjem og sto i køen som et samboerpar som hadde hatt sin første krangel, sa ikke et ord til hverandre. Men kjære vene for et opplegg, eller er det jeg som enekelt og greit overreagerer?

Det er nok ikke så mye å tenke på, så lenge det ikke blir slik som dette hver gang vi går ut sammen.

Men måtte bare lufte tankene litt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første som slår meg er at dere neppe er 30 år? Ikke vondt ment, men litt sånn fjortis-opplegg dette. Hadde iallefall ikke giddet det jeg.

Det andre som slår meg er at: Du er ikke det minste "redd" for at hun såkalte venninna di kan komme over dette innlegget??

Håper du får en bedre dag i dag enn hva gårsdagen var.... (",)

Skrevet

Vel, vi er nærmere 30 enn 20, og ja, jeg synes egentlig hele greia minner om en fjortis-greie. Mulig derfor jeg blir litt oppgitt over hele situasjonen også, for jeg vil egentlig bare gå ut å kose meg når jeg går på byen. Derfor jeg ikke ville ta det opp med henne i går heller, men hvis hun nå skulle komme over dette innlegget (noe jeg er ganske sikker på at hun ikke gjør), så har jeg ikke skrevet noe jeg ikke kan stå for :)

Skrevet

Hun høres jo rett og slett sosialt håpløs ut denne jenta.... =/

Jeg orker ikke venninner der alt dreier seg om "meg, meg, meg, meg!!"

Men spørs om du ikke skal ta det opp med henne?

Skrevet

Ja, mulig jeg lar det ligge for nå, men hvis det gjentar seg så kommer jeg nok til å snakke med henne om dette.

Skrevet

For en kjip kjerring!

Først meg selv, så min neste, hvis det er til mitt eget beste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...