Gå til innhold

Utsettelse av mens=tullete syklus?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk noen piller som skulle utsette mensen da vi var på bryllupsreise i november..etter det har syklusen blitt forandret, er dette vanlig? Tilfeldig? Eller kan dette skyldes noe annet?

Sluttet på p-piller for over et år siden, og etter det har jeg hatt stabil syklus på 31-32 dager..Etter de dumme pillene som skulle utsette mensen i 10 dager har syklusene vært på 35, 40, 37 dager, og denne syklusen blir enda lengre!

Er så frustrert, da vi prøver å lage en baby...

 

Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...