Fru83 Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Fikk noen piller som skulle utsette mensen da vi var på bryllupsreise i november..etter det har syklusen blitt forandret, er dette vanlig? Tilfeldig? Eller kan dette skyldes noe annet? Sluttet på p-piller for over et år siden, og etter det har jeg hatt stabil syklus på 31-32 dager..Etter de dumme pillene som skulle utsette mensen i 10 dager har syklusene vært på 35, 40, 37 dager, og denne syklusen blir enda lengre! Er så frustrert, da vi prøver å lage en baby... Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå