Gå til innhold

1 uke gammel og sover å sover - vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk en nydelig liten jente i mandags men hun sover så mye... hun har mange bløte bleier (både tiss og bæsj) men bekymrer meg alikevel at hun er så lite våken. Hun sover gjerne 3-4 timer i strekk i løpet av dagen, ammer henne fra et bryst så sovner hun med en gang igjen.

I natt ammet jeg henne bare 1 gang fra et bryst og da sov hun fra 22.30-04.30. Sovnet om og så vekket vi hene da vi våknet 08.30.

Hun gikk ned veldig lite på sykehuset og jeg har mye melk. Skal få veie henne i morgen for å sjekke at hun legger på seg som hun skal.

Er det vanlig at nyfødda sover så mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange som rett og slett er slitne etter den tøffe påkjenningen det er å bli født =) hehe.. Da sover de i ett..

Minsten min sov og sov de 3 første mnd, våknet bare for å spise og bli skiftet på.. Men etter 3 mnd, DA var det slutt på sovingen, da ble det helomvending, og vi måtte kjempe med den lille nysgjerrige rakkeren for å få han til å sove;)

Det er stor forskjell på babyer, noen vil ikke sove i det hele tatt, andre sover konstant. Bare nyt at babyen din sover, legg deg og hvil litt du også, og slapp helt av!! =) Syns ikke dette høres unormalt ut, jeg ;)

Lykke til med det lille vidunderet=)

Skrevet

Det høres helt normalt ut. Bare vær glad for at hun sover så mye, plutselig en dag ønsker du at hun kunne sove mer!!! ;-)

Skrevet

Det er helt normalt :) nesten ingen som hadde sett øynene til tuppa vår engang før hun var rundt 1 mnd hehe, sov og sov og sov..

Skrevet

er nok ikke uvanlig, hadde ei lita frøken som sov masse når ho var baby. var barre våken for og spise og bytte bleie nesten.

Skrevet

Det betyr vel at banet dett har det bra..:-) Gratulere så masse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...