Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 jeg er 35+6 og så vannvittig klam mellom bena! trusa er helt fuktig selv om jeg bruker truseinnlegg! lurer noen ganger på om jeg lekker fostervann men tror ikke det! bruker kun bomullstruser så di puster jo også!!! huffameg er sikkelig ekkelt... Noen andre?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Har akkurat samme problemet her! Prøver å gå mest mulig med bomullstruser og lette bukser/joggebukser, og bytter truseinnlegg ofte. Er veldig ekkelt ja :-(
Gjest Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 er ingen ekspert, men bomull blir jo VELDIG fort våt av svette, ville prøvd å gå over til andre typer stoff rett og slett....
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 men syntetisk blir jo JAFFAL klamt! hva skal en bruke da??? Ull??? not a chance..
Gjest Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 polyamid og elastan finnes superundertøy som ikke er ull, kari trå har en serie med kjempe kul design:) fann dette på nettet: "Undertøyet skal transportere svetten bort fra kroppen og ha god passform. Bomull suger fuktighet istedet for å transportere den vekk. Da skapes et vått lag innerst som transporterer bort varmen i stedet for å skape et tørt lag som transporterer bort vann. Bruker du bomull, kan du like gjerne løpe naken... " ett godt tips: kjøp undertøyet på sportsforetninger, det er jo tillpasset dem som skal svette mye:)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Uff.. Har akkuratt det samme! Har hatt det siden uke 26 eller noe, er nå i uke 39.. Må ofte bytte truse og enda oftere truseinnlegg. Selv om jeg dusjer om morgenen så vasker jeg meg om kvelden før jeg legger meg og skifter undertøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå