familieliv Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Vi fikk en nydelig liten jente i mandags men hun sover så mye... hun har mange bløte bleier (både tiss og bæsj) men bekymrer meg alikevel at hun er så lite våken. Hun sover gjerne 3-4 timer i strekk i løpet av dagen, ammer henne fra et bryst så sovner hun med en gang igjen. I natt ammet jeg henne bare 1 gang fra et bryst og da sov hun fra 22.30-04.30. Sovnet om og så vekket vi hene da vi våknet 08.30. Hun gikk ned veldig lite på sykehuset og jeg har mye melk. Skal få veie henne i morgen for å sjekke at hun legger på seg som hun skal. Er det vanlig at nyfødda sover så mye?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Ja! De skal sove så mye.. Mange sover faktisk opp til 23 timer i døgnet. Mi er 3 mnd nå,og jeg lengter faktisk litt tilbake til den tida hvor det var bare å mate så sovnet hun. Det blir helt annerledes når de er 5-6-7 uker,da blir de brått mye mer våkne og kan lekes mere med. Min spiste,sov i ca 3 timer,våknet litt for flaske også sovna igjen.
Marolla Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Bare nyt det. Bruk tiden til å slappe av og komme deg igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå