Gå til innhold

Noen eksperter på graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble gravid med en gang begge gangene vi prøvde (har 2 barn)

Har nå prøvd siden jan,og blir ikke gravid?Vet det ikke er lenge,men så rart likevel...

Føler meg litt gravid også for tiden,veldig trøtt,små kvalm og har nå sånn skikkelig vondt nederst i magen (som jeg hadde i mine 2 svangerskap)

Men har jo mensen hver mnd? Er så var på lukter at det er helt forferdelig...

Så rart..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er absolutt ingen ekspert, men vet fra flere tilfeller at man fint kan ha mens regelmessig selv om man er gravid. Jeg ville tatt en test hadde jeg vært deg. Kan jo også være at du så sterkt ønsker å være gravid at du rett og slett har fått innbilte symptomer..?

Lykke til hvertfall! :)

Skrevet

du kan jo be legen om en underlivsundersøkelse? jeg sleit med smerter i sidene og ble sendt på ultralyd av eggstokkene. d kan skje at en utvikler cyster på eggstokkene og at det gjør at en ikke blir gravid! helt ufarlig og masse en kan fikse det med:o)

Skrevet

hadde ikke mens i mine 2 svangerskap,så synes det høres så rart ut..

Var i går jeg fikk så vondt i magen,og har det enda..Og vet jeg hadde det slik da jeg gikk gravid (i de første mnd)

Men er jo ikke så veldig lenge siden jeg hadde mensen heller... Får vel vente og se det litt an=)

Takk for svar!!!

Skrevet

Kan du ikke bare gå på apoteket å kjøpe en graviditetstest da? Enten er den positiv, eller negativ.

Og ting kan jo forandre seg fra graviditet til graviditet. Du kan ha hatt en festeblødning feks. som du tror har vært mensen.

Lykke til

Skrevet

Ja, enig. Er det ikke bare å kjøpe seg en test da? Jeg gikk sånn og "lurte meg selv" i begynnelsen og det endte bare i mer skuffelser. Kjøpte en bråte sånne billige tester som du får hjem i posten (de annonserer for de her inne et sted) og tok en test hver mnd selvom jeg fikk mensen, så visste jeg sikkert. Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...