Fablefant✿ Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Har litt vanskelig for å slippe jubelen løs, for jeg synes liksom jeg føler meg helt som vanlig! Hvis jeg kjenner veeeeeldig godt etter, så kan jeg føler meg litt småkvalm innimellom... Har aldri vært gravid før, og må si jeg er litt bekymret... Kanskje jeg burde ta en test til? Æsj, jeg blir spø av dette...
Tuttelure Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 slapp av:) jeg kjente lite symtpomer så tidlig.. tok vel 6 tester tilsammen i løpet av de første ukene for å tro på det:) i tillegg til en tidlig ul i uke 8. har ikke hatt så mye symptomer til nå heller, er nå i uke 11. var litt ømme pupper, (+at de har blitt større), bråkvalme med oppkast ett par ganger, ellers bare sliten..
scoobydo Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 tror ikke det er noe å bekymre seg for...de fleste symptomene kommer når man er litt lengre på vei.... ikke vitsi å kaste bort penger på flere tester Nyt heller tiden du har nå hvor du føler det som vanlig... plutselig kommer kvalmen springende Gratulerer så mye
Gjest Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Huff, er så bekymret jeg å.. Tatt 2tester, og begge positive. Er i dag 5+4. Ingen symptomer i det hele tatt. Hender jeg har litt mensmurring, men det er ikke hver dag. I dag kom det bitte litt rødt på papiret. Bare når jeg tørket meg, og svært lite. Håper alt er i orden:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå