Glad tobarnsmamma Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Jeg har fått gavekort av mannen min på overnatting på spa-hotell, der jeg kan velge mellom diverse behandlinger (må bestille behandlinger på forhånd). Er det noen behandlinger jeg bør styre unna som gravid? (Er 26 fullgåtte uker imorgen). Er det noen behandlinger dere har prøvd som er veldig gode nå som dere er gravide? Jeg synes ikke det er så behagelig å ligge på magen lengre, så ryggmassasje er kanskje ikke det beste nå.. Jeg gleder meg veldig, skal bli deilig med en velvære-helg!!!
Gjest Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Åh dette hørtes veldig deilig ut, gratulerer - så snill mann du har :-D Vet det er spesielle behandlinger for gravide, men husker ikke hva de heter, du kan sikkert spørre de når du ringer - de vet det sikkert der. Ofte har de anbefalte behandlinger for gravide eller spesialbehandlinger. Kos deg masse og nyt oppholdet :-)
Mamman til Ovedie Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Anbefaler deg å ringe for å bestilletime og si ifra at du er gravid og hvor langt du er på vei.. Da vil du få anbefalinger for hvilke bahandlinger du bør bestille. Ikke alle egner seg til gravide. F.eks. ryggmassasje kan også gies når man sitter eller hviler i saccosekk.. Vet noen SPA sentere har disse mulighetene, men ikke alle.. Fotbehandlinger og massaje er jo bare hærlig :-) Heldig du som har en mann som gjør sånt for dere :-) :-) .-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå