Scorpiogi Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 det er tantebarnet vårt, pris aner jeg ikke hva som er vanlig. Mellom 500 og 1000 en plass kanskje? trenger tips
Babykilo Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 De er jo gjerne glad for penger, men de skal jo ikke få det som de vil støtt heller. ;-) Gavtips: bøker som er klassikere, evt Atlas og sånne ting, sovepose, telt, koffert, ryggsekk...
Gjest Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Avhenger vel helt av hva hun liker? Jeg har kjøpt noen veldig fine øredobber til kusinen min:) Men det er fordi jeg kjenner henne såpass at jeg vet hun kommer til å elske dem...
Scorpiogi Skrevet 20. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2008 Hun er sånn typisk jente, og hestegærn, glad i å danse og mote og sånn klipp-og-lim-hobbyer.. Tenkte uansett å gi penger pluss noe annet.....takk for tips!! )
Gjest Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Som kusinen min da:) Danser, glad i mote og litt glad i sånn hobbygreier. Hun er jo veldig lik meg, så det var enkelt for meg å finne noe hun liker. Men annet enn de øredobbene hadde hun likt alt annet som klokker og armbånd... Det er det enkle med folk som er like som deg;-D!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå