Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 det er en gjennomsiktig flaske formet som en fisk også står det Vino da tavola rosato ITALIA under... Tingen er at vinen ser litt brunaktig ut.. Snakk om å ha peiling;-)
"Frostpinnen" Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Jeg tror det er snakk om en rosèvin, vino da tavola betyr at det er en bordvin.
Gjest Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Vino Da Tavola Rosato tilsier ikke bare at det er en bordvin men en rosèbordvin!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 20. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2008 Kan jeg ta litt av denn for å starte fødselen??? Jada, hogg av meg hodet om nødvendig...
Gjest Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Jada, hvitvin og musserende funker også... (ref gårsdagens tråd om dette, Martini Asti funker helt fett!) Men det skjer neppe noe dersom du ikke er moden og klar fra før, så du ikke ender opp med å tømme flaska i mangel på effekt liksom;) Hehe...
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 20. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. april 2008 Hehe, ingen fare for at flaska skal tømmes;-) Må presse i meg hver eneste dråpe!! Skulle heller hatt litt martini asti heller;-D Hvor lenge tter fikk du rier egentlig??
Gjest Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Jeg hadde pittelitt med alt fra 10 min til mange timers mellomrom, tok meg to glass på en hel kveld (lørdag) og tirsdag var hun ute. Vannet gikk søndagsnatta.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 20. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. april 2008 Oki... Drakk ett glass nå så får vi se hva som skjer:-) Hååååper noe skjer nå snart!!! Får dra ut å nyte sola litt nå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå