SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Mine forlovere sa i gaar at det er det mannen som skal gjoere :-o Men det gaar jo ikke, for jeg har allerede bestemt meg for hva jeg vil ha; en enkel roed bukett. Det betyr ikke ulykke om jeg velger den selv vel????
theamoren Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Tradisjonen tro, er det vel mannen som skal kjøpe den. Men står ingen steder hvem som skal velge den Skal la min kommende mann betale den, spiller jo ingen rolle, vi har jo felles økonomi! bare sånn for å ikke "jinxe" meg selv liksom,kan hans kort bli brukt akkurat på den... Men velge den? Nei, det har jeg gjort selv!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Jeg velger den selv. Skal ha orkidèer. Passer fint i Thailand
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Jeg skal ha bukett med orkideer og noen roser, og det er det jeg som har bestemt.. Gubben har ikke greie på sånt =) Hehe
tre_prinsesser Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Han skal få et ord med i laget om han ønsker det, og betale må han gjerne også, men til syvende og sist er dette min avgjørelse =)
Eline på vei med nummer to Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 Tradisjonelt så var dette mannens oppgave, og hos oss så har jeg spurt om han ønsker å gjøre det - noe som han vil. Han vet jo hvilke farger vi skal bruke til borddekkingen og invitasjoner, og han har veldig god smak så jeg tror det kommer til å bli bra ...dermed har jeg en ting mindre å bekymre meg over
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. april 2008 #9 Skrevet 20. april 2008 Nei, har desverre ingen bilder, men har sett det på flere bilder iallefall. Man får de i mange ulike farger også. Vet ikke om jeg vil ha bare hvite eller en farge... Lurer på hvite med litt grønnskjær i... Synes å ha sett det...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #10 Skrevet 20. april 2008 Samboeren min som vanlisgvis elsker blomster nektet å betale flere tusen for en bukett, derfor lager jeg den selv. Først ble jeg skuffet, men så snudde jeg det til en positiv kreativ utfordring! Har blomsterdekoratør utdannelse langt tilbake i tid, så jeg tror dette skal bli gøy. Pengene vi "sparer" på min bukett, bruker vi isteden i blomster i hele bryllupet... Vi skal dekorere et utebryllup i hagen.. gelder meg :-)
Vannmann35 Skrevet 20. april 2008 #11 Skrevet 20. april 2008 Jeg lager også brudebuketten selv - det tror jeg blir veldig bra :-) har kjøpt brudeholder, oasis og Swarovski-krystaller via wedshop.se. Jeg har aldri vært spesielt opptatt av blomster, og liker ikke tanken på å betale flere tusen for noe som visner og dør...
Fugl Phøniks Skrevet 20. april 2008 #12 Skrevet 20. april 2008 Takk for tips op krystaller i buketten vannmann :-) Jeg skal også lage buketteen selv, har derfor lyst til at den skal være noe utenom det vanlige. Har tenkt på en miks av kunstige ting og friske blomster deriblant orkideer ettersom de holder så lenge.. Lykke til alle sammen!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #13 Skrevet 22. april 2008 jeg valgte den helt selv, men min mann gikk i butikken og hentet og betalte den:) så kastet jeg ikke noe "forhekselse" over meg selv liksom.. gikk fint det:) dagen blei super
rampejenta - ny spire Skrevet 22. april 2008 #14 Skrevet 22. april 2008 min kommende mann hadde svimt av tror jeg hvis jeg hadde bedt han om å velge bukett hehehe.. så den skal jeg velge selv ja.. men ifølge gamle tradisjoner skal ikke brudeparet sove i samme hus natten før og han skal ikke se kjolen før i kirka.. vi er på ferie når vi skal gifte oss, og han må hjelpe meg å kle på meg, så da går det vel til helvete alikevel da
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 23. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 23. april 2008 Jeg lurer faktisk paa aa lage min bukett, saa da blir det litt vanskelig for han aa kjoepe den. Jeg tror ogsaa han hadde faatt litt hetta dersom han skulle bestemme. Kjolen derimot, faar han selvsagt ikke se foer kirkeklokkene ringer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå