Gå til innhold

Kan man miste mensen av slanking, eller er jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

rett og slett gravid igjen? Skulle hatt mensen på tirsdag, altså 5 dager siden, men kommer bare litt brunlig utflod.... har slanket meg litt i det siste også, så jeg tenker at manglende mens fort kan skyldes det...(9 kg på 5 uker)

Fint om noen kan legge det ut på skravle for meg for å høre om noen har opplevd å miste mensen ifm slanking og hvordan dette arter seg... Ellers er det bare å sende gubben på apoteket første ting i morra!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja man kan miste mensen av skanking og man kan bli gravid av sex. man kan også miste mensen av stress.

det letteste er nok og ta en test og slutte og slanke deg så heftig. det er overhode ikke bra. du ødlegger deg selv

Skrevet

Noen mister faktisk mensen veldig lett når de går ned i vekt. Eg var mye syk, kasta opp og gikk mye ned i vekt når eg var i Sør-Amerika og da mista eg mensen flere mnd.

Men ta en test:) ellers kan du ikke vere sikker!

Skrevet

det er greit nok det. men 9 kg på 5 uker er ikke litt slanking.

Skrevet

Kommer vel muligens litt an på vekta i utgangspunktet? For en på 70 kg ville det vært ganske uforsvarlig, men når en veier over 100, er det ikke så mye, synes jeg. Er jo mest vann og regner med at kurven flater betraktelig ut fremover:-)

Har ikke testa meg enda, btw.

HI

Skrevet

Joda, gravid var jeg gitt... slankekuren er lagt på hylla ett års tid, det kan jeg love deg, mortilgunnar:-)

HI

Skrevet

gratulerer! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...