lita78ღ Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Og hva tenker dere? Hvordan har dere det? Jeg er på rd 6.... går så sakte...... Var superpositiv under dette forsøket, men nå har optimismen lagt seg. Hva er sannsynligheten for at det lykkes nå, liksom? På femte forsøk...? Hadde det vært meningen hadde det vel lykkes før...? Usj..bare negative tanker. Våknet i natt med kraftige magesmerter, kjentes som om noen vridde opp livmora:-( Men det hjalp etter et dobesøk, så mulig det var der årsaken var.. Man får kose seg i sola istede.... Men hvordan er det med dere andre rugere??
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Hei!! ser du er innpå nå:-) du....hvorfor skal det IKKE lykkes på 5 forsøk....stå på dette går bra ikke sant? heier på deg! merkelig med de magesmertene da,men det trenger jo ikke å bety noe det så lenge det gikk raskt over. Når skal du teste forresten?
Prøvigjen Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Hei. Er på rugedag 6. Skikkelige magesmerter, uvvel, dødstrøtt....Sies at rugedag 6 kan være festesmerter/blødning. Hadde det sist og ble gravid, så nå håper jeg dette betyr at mensen IKKE er på vei...og at frøet blir til en liten baby.. Kanskje magesmertene betyr at vi skal teste positivt???=)=) Uansett - lykke til!
♥ DAME Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Jeg er på rugedag 11 i dag Har allerede hatt to negative tester, men håpet er jo ikke helt ute enda
Tellefanten Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Jeg ble gravid på min innsetting. Vær positiv og masse lykke til! xxx
Tasim Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Hei sann Jeg håper det går bra for deg denne gang:) Jeg er i gang med mitt 1 forsøk. Og jeg som deg sliter litt med de positive tankene. Du sier du har vondt i magen, har du hatt det tidligere? jeg har hatt noe all av mens smerter fom innsettingen. Har du opplevd noe av dette i dine tidligere forsøk? Jeg også får veldig vondt i magen hvis blæren er for full...mulig det ikke har noe å si.. det er i hvert fall det jeg håper:)
Gjest Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 Jeg er på rugedag 4, og om ikke lenge på rugedag 5. Optimismen kommer og går for og si det slik...I formiddag var jeg sikker på at dette gikk veien, mens jeg nå sliter for og finne den samme positive tankegangen...Hvorfor skulle det lykkes nå, liksom? Merker det at det kommer til og bli tyngre denne gangen om testene skulle bli negative, gitt... Men lita!! Nå skal vi finne frem optimismen! Dette skal gå veien!! Hvorfor skulle det IKKE lykkes??!? Jeg satser på at alle gode ting er tre, og for deg at på det femte skal det skje!! Superoptimistisk klem fra Frøya:))
MK73 Skrevet 20. april 2008 #9 Skrevet 20. april 2008 Jeg synes at det skal gå på både første, andre, tredje, fjerde og femte forsøkene - og det viser nok statistikken også; at folk lykkes på alle de forskjellige stadiene :-) Jeg er på min fjerde innsetting, og vil imorgen mandag være på rugedag 3. Ha en fin uke, damer! Vi snakkes.
Grublegruble Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 Er på rugedag 11 og begynner å bli klar for å teste, men sist testet jeg på dag 12 og fikk "gravid" men så fikk jeg negativ test på dag 13, så vet ikke om jeg bør teste før dag 13...var tungt å få helomvending dagen derpå. Men denne gangen skal det gå bra! Lykke til alle rugere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå