Lillesnuppis Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Er vel ikke vits i å vente med den tråden lenger :-) Her blir det i dag servert: / har 2 muligheter men har ikke bestemt meg helt ennå. Været sier Kalkunfile, hvitløks potetbåter, salat og bernesaus. eller Kalkunfile, poteter, rosenkål og fløtesaus... Hva hadde dere valgt???
Augustspire<3 Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 I dag har svigermor bursdag og vi har invitert de på middag. Da skal jeg servere raspeballer og pinnekjøtt *Nam*
*Minnie Mus* Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Kalkunfilet, poteter og fløtesaus. Det andre liker jeg ikke. Du har pm forresten:-)
Zupermam Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 fiskegrateng! ( .. har aldri laga før, men det må vel gå...)
ツWonderfull Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 vi skal ha svinesteik. eg hadde valgt den første om eg var deg.
Linda-Kristin=) Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 nakkekoteletter i form med kålrabi og gulrot:) og potet...
frøken blå Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 Definitivt alternativ 2! Med rosenkål og fløtesaus! =) Alternativ 1 kommer du til å kunne spise fleeeeeeere ganger i sommer. Vet ikke hva vi skal ha, skal på buffè til tante.... =)
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 20. april 2008 #9 Skrevet 20. april 2008 Enten så blir det grillings eller så tar vi lapskaus med flatbrød:) Tror nok det blir grilling siden været er helt KNALL her på Jessheim i dag;
Lillesnuppis Skrevet 20. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. april 2008 Ja så det nå Minnie :-) Var bort litt fra siden hehe
RachaelRay Skrevet 20. april 2008 #11 Skrevet 20. april 2008 I dag skal vi ha rester faktisk.. og det er ikke ofte på søndag. Men har de siste dagene prøvd ut diverse deilige oppskrifter, og det er igjen litt av det meste - så det må spises i dag, ellers blir det kastet. Det ene er ovnsbakte grønnsaker med banket kyllingfilet, det andre er thai inspirert biffgryte, med vermicelli og det tredje er himmelsk deilig pizza laget på en helt annen måte enn jeg pleier.
sjokopops Skrevet 20. april 2008 #12 Skrevet 20. april 2008 Vi skal ha ovnsbakt ørret med poteter, brokkoli, gulerøtter og smeltet smør
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 20. april 2008 #14 Skrevet 20. april 2008 Vi skal grille sommerkoteletter, marinert kylling, ostepølser og maiskolber )
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 20. april 2008 #17 Skrevet 20. april 2008 Hjemmelaget karbonader, poteter og grønnsaker og saus:) nam
maisel Skrevet 20. april 2008 #18 Skrevet 20. april 2008 mmm... var masse godt dere skal ha i dag jenter.. hos oss blir det taco i dag.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. april 2008 #20 Skrevet 20. april 2008 Vi skal ha spaghetti idag vi.. enkelt og greit.
Gjest Skrevet 20. april 2008 #21 Skrevet 20. april 2008 Er bare meg og tuppa i dag så vi skal ha pannekaker skal lage brytebrød og skillingsboller som vi skal kose oss med i kveld også..
piano♫ Skrevet 20. april 2008 #22 Skrevet 20. april 2008 Hehe - blir pannekaker her også. Storebror er blitt lovet belønning (klart ei uke i sin egen seng - hele natta) og fikk velge middag. Han var ikke i tvil, for å si det sånn ;-)
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 20. april 2008 #23 Skrevet 20. april 2008 Har vært på å grilla pølser på stranda i dag,så jeg og mannen skal bestille kebab i kveld når flisa har lagt seg.
Gjest Skrevet 20. april 2008 #24 Skrevet 20. april 2008 Torsk med ovnsbakte poteter, chilisaus, grønnsaker og bacon.
velsignet med to Skrevet 20. april 2008 #25 Skrevet 20. april 2008 Koteletter stekt i ovnen med gulrot, løk, hvitløk og champignong, og fullkornsris. Ferdig om få minutter og jeg gleeeeder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå