Gå til innhold

Middagen hos dere i dag da???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel ikke vits i å vente med den tråden lenger :-)

 

 

Her blir det i dag servert: / har 2 muligheter men har ikke bestemt meg helt ennå.

 

Været sier

Kalkunfile, hvitløks potetbåter, salat og bernesaus.

 

eller

 

Kalkunfile, poteter, rosenkål og fløtesaus...

 

Hva hadde dere valgt???

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har svigermor bursdag og vi har invitert de på middag.

Da skal jeg servere raspeballer og pinnekjøtt *Nam*

 

Skrevet

Kalkunfilet, poteter og fløtesaus. Det andre liker jeg ikke. Du har pm forresten:-)

Skrevet

Fettuccine med sopp

Skrevet

fiskegrateng! ( .. har aldri laga før, men det må vel gå...) :)

Skrevet

vi skal ha svinesteik.

 

 

eg hadde valgt den første om eg var deg.

Skrevet

nakkekoteletter i form med kålrabi og gulrot:) og potet...

Skrevet

Definitivt alternativ 2! Med rosenkål og fløtesaus! =) Alternativ 1 kommer du til å kunne spise fleeeeeeere ganger i sommer.

 

Vet ikke hva vi skal ha, skal på buffè til tante.... =)

Skrevet

Enten så blir det grillings eller så tar vi lapskaus med flatbrød:) Tror nok det blir grilling siden været er helt KNALL her på Jessheim i dag;:)

Skrevet

Ja så det nå Minnie :-)

 

Var bort litt fra siden hehe

Skrevet

I dag skal vi ha rester faktisk.. og det er ikke ofte på søndag. Men har de siste dagene prøvd ut diverse deilige oppskrifter, og det er igjen litt av det meste - så det må spises i dag, ellers blir det kastet.

 

Det ene er ovnsbakte grønnsaker med banket kyllingfilet, det andre er thai inspirert biffgryte, med vermicelli og det tredje er himmelsk deilig pizza laget på en helt annen måte enn jeg pleier.

Skrevet

Vi skal ha ovnsbakt ørret med poteter, brokkoli, gulerøtter og smeltet smør

Skrevet

Vi skal grille sommerkoteletter, marinert kylling, ostepølser og maiskolber :o)

Skrevet

Hjemmelaget karbonader, poteter og grønnsaker og saus:) nam

Skrevet

mmm... var masse godt dere skal ha i dag jenter.. hos oss blir det taco i dag.

Skrevet

vi har hatt lasagne i dag vi=)

 

mmmmmmmm

Skrevet

Vi skal ha spaghetti idag vi.. enkelt og greit.

Skrevet

Er bare meg og tuppa i dag så vi skal ha pannekaker :) skal lage brytebrød og skillingsboller som vi skal kose oss med i kveld også..

Skrevet

Hehe - blir pannekaker her også. Storebror er blitt lovet belønning (klart ei uke i sin egen seng - hele natta) og fikk velge middag. Han var ikke i tvil, for å si det sånn ;-)

Skrevet

Har vært på å grilla pølser på stranda i dag,så jeg og mannen skal bestille kebab i kveld når flisa har lagt seg.

Skrevet

Torsk med ovnsbakte poteter, chilisaus, grønnsaker og bacon.

 

Skrevet

Koteletter stekt i ovnen med gulrot, løk, hvitløk og champignong, og fullkornsris. Ferdig om få minutter og jeg gleeeeder meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...