Vegaspia Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Er det noen som har fått negativ test men allikevel vært gravid?? Skulle hatt TR på fredag men idag søndag ingen tr i sikte. Tok test idag men den var negativ ( billigtest). Men den var klar som sola.... NOT pregnant...
JulieF*Victoria* Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Mange produserer lite HcG i begynnelsen av svangerskapet, og da vil ikke testene slå ut. Ta en test igjen om et par dager hvis TR ikke dukker opp, så kanskje det pluttselig står GRAVID=)
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Heisann. Når jeg var gravid med min sønn (16år) fikk jeg faktisk aldri noen positive tester. Så jeg var da over 5 mnd på vei før jeg ble klar over at jeg var gravid. Det eneste som slo ut på meg var blodprøvene hos legen. ( tok en CB test 2 uker før fødselen bare for morro skyld, og den var blendahvit.) Så det er ikke alltid de slår ut nei. Men når jeg ble gravid nå før MA en så fikk jeg positiv CB. Tror nok det varierer veldig. Lykke til.
Vegaspia Skrevet 20. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2008 Takk skal dere ha jenter, da jeg var gravid i fjor hadde jeg en veldig svar strek faktisk,... kom på det nå. Så jeg får bare vente å se.
Fiffie venter nr 3 Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Hei Vegaspira! Jeg skulle også hatt TR ca torsdag/fredag, men venter enda. Tatt flere tester som alle er negative, både CB og QR. Merkelige greier.. Føler meg ikke gravid og har gått med mens-murringer i flere dager. Har du barn fra før? Jeg har ei på 4år, synes å huske at jeg testa positivt ganske tidlig med henne.. Lykke til iallefall! Håper vi er gravide begge to
Vegaspia Skrevet 20. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. april 2008 hei Fiffie, nei jeg har nok ingen barn, så jeg ønsker jo veldig. Er jo 43 år og klokka tikker veeeeldig høyt:O) Har hatt litt mens symtomer nå i ettermiddag så jeg tipper den er på vei... men gurimalla jeg skulle ønsket den ikke kom . Jeg drøyer det nok noen dager med å teste, jeg vet at jeg blir gal om jeg skal teste hele tiden. prøver å slappe av så godt jeg kan med det. Lykke til til deg også Fiffie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå