babysjuk82 Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Ei uke til ul. Er så utroli spent..har 3 jenter. Vært arti m en gutt nå. Blir d jente blir d min 4 jente,og barnefar sin 5 jente. Noen sjangs for at d blir en gutt eller? Hehe.
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 He he det er jo alltids spennende å vite hva man får, men denne gangen tror jeg ikke vi vil vite. Har jo fått jente-gutt-jente-gutt før, så det er egentlig akkurat det samme hva vi får.... Gleder oss bare til nestemann entrer familien, og den er jo like velkommen uansett kjønn. Sist ville vi vite, og syntes det var veldig praktisk med tanke på å ha det meste klart til etter fødselen...Spenningen ved selve fødselen syntes jeg dog ble litt borte, i og med at vi visste at det ble en gutt. Men selvfølgelig var det spennende å se ham, hvem han var lik osv osv.. Velger nok å ikke vite nå på torsdag.... ) Lykke til i din UL!!
Gjest Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Her er vi venldig spente på hvilket kjønn som ligger i magen min og modnes. Jeg er 31+0 i dag og kommer antakeligvis ikke til å få flere ultralyder før fødselen. På den ordinære ultralyden vi var på glemte vi rett og slett å spørre om jordmoren kunne sjekke kjønnet. Fikk en ultralyd til for to uker siden (pga mulig vannavgang) og da ga jeg beskjed om at vi ikke vet kjønnet og ikke vil vite det heller =) Så her venter vi i spenning på om det er ei jente eller en gutt =) Nå er det jo ikke så lenge igjen til vi får se det med egne øyne da.. Gleder meg veldig!! Er vårt første barn =)
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Jeg er veldig spent. For samboeren min sin familie hadde det vært artig om det ble en jente for di har ikke noen jenter på sin side i det hele tatt på MANGE år, men i det store og det hele bryr jeg meg katta om det er jente eller gutt. Gleder meg uansett like masse! Jeg må nok vite på UL ja for jeg er alt for nysgjerrig til å vente.
vesla_83&tuppeknuppa Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 er suuuuperspent! syns det er utrolig at jeg har greid å holde meg fra å spørre gjennom 3 UL, men nå er det bare 10 dager igjen til termin, så nå er det ikke lenge igjen til vi får vite!!!!!!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Er super spent jeg...siste barnet vi skal ha. Har en liten gutt fra før...Får ikke ny ul før slutten av mai
<3 mine søte små<3 Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Eg er kjempe spent.. dette blir vårt første barn...skal til ul dn 25. april... gleder meg til og med så mye at jeg drømmer om ul:)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 Jeg har ul på onsdag og jeg håper disse dagene skal gå super fort!!! Jeg er spent på om jeg får vite kjønnet jeg da. Nå når jeg endelig vil vite det, har ikke visst med de to andre.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 20. april 2008 #9 Skrevet 20. april 2008 Jeg har forresten en av hver så det spiller ikke noen større rolle for meg hva det blir- bare det ikke er to
*Lucky _baby* Skrevet 20. april 2008 #10 Skrevet 20. april 2008 Å, så spennende å få vite kjønnet for dere da:) ja, skal krysse fingrene for at du blir mamma til en liten gutt denne gang:) vi skal ikke på ultralyd før den 20.mai.. og d er lengelengelenge til... huff, veit ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå fort nok.... hehe, første barnet vårt da, men ønsker meg en liten gutt, fordi vi har navnet hans klart, pluss alle de supersøte gutteklærne jeg skal kjøpe viss d blir gutt:) ei jente også er like velkommen selfølgelig, men d hadde jo vært artig med gutt nå og beundrer alle dere som klarer å vente til fødselen uten å vite d, jeg er såååå usannsynlig nysgjerrig:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå