Gå til innhold

DEPPA!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk en gutt for 10 uke sia,har en på 1,5 itillegg... Vi e bynnt å krangle masse,ser aldri ømt på hverandre lengre,å har aldri tid til hverandre,når kvelden kommer å ungan e lagt så sitt vi oppe ofte hver for oss en time før vi legg oss,å da søvn vi ofte med en gang,legg oss i titia hver kveld,for vi må opp i seks,sjutida,vi har liksom hver sin unge hver dag,å aldri gjør vi noe ilag.. Har mamma i nærheten men ho har leddgikt å e ofte i dårlig form :( føl at forholdet hold på å gå i vasken :( Sorry,måtte bare få det "lufta" for dokker,e så fortvilt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok det er ganske vanlig, desverre!! men du er iallefall oppmerksom på at forholdet sliter nå for tiden, så sett deg ned med samboern og fin en løsning!! feks barnevakt en liten kveld, så dere kan enten slappe av med en film, eller spise litt ute? ta en date, rett og slett?

Skrevet

hei, skjønner godt hvordan du har det. For vi har hatt det slik selv. Heldigvis begynner snuppa å bli større å ting er lettere, men jeg kan skrive under på at det var en tung tid. Vi hadde ikke tid eller overskudd til hverandre, alt gikk til ungen å husarb, gubben va ofte ute på jobb. Men det som berga oss var at vi begge innså at vi ble nødt til å skru ned forventningene til oss selv og hverandre. Vi ble rett å slett nødt å godta at det ble mindre voksentid i lag. Så mått vi heller sette mere pris på de små tingene som vi begge gjør for forholdet. F.eks så gledet det meg at gubben tenkte ut middag på tur hjem fra jobben. Når begynnte å sette pris på sånne små ting ble det bedre stemmning, å nå har vi litt mere overskudd til hverandre. kansjke litt rotete forklart

Skrevet

leste en plass at du SKAL forvente dårligere tider i forholdet når man får barn... Kunsten er likevell å få til hverdagsromantikk..

trenger ikke sex hele tiden for å ha et bra forhold... (virka bare på meg at det var det du tenkte på siden dere bare tenker søvn når det er kveld) en laang god klem, ømme kyss, røde roser, et søtt kort, være begge to når dere har minsten på stellebordet, så kan dere stryke hverandre/hokde/småkysse mens dere ser på hvilket mirakel dere har laget... osv osv.. tror det er de små tingene man må huske på når man får barn... er jo super viktigå ikke glemme at man er kjærester selv om man får barn, men det er det som dessverre er lett å glemme... eller få barnevakt noen timer å bare være dere to.. også viktig at dere snakker sammen :)

det er ikke lett dette, jeg vet.. :)

Skrevet

Du første anonym som svarte mæ... Tenkte selvfølgeli ikke bare på sex,men som å se film ilag,dra ut å spis osv,osv... Men sex e jo en stor del av ett forhold. HI

Skrevet

selvfølgelig er det viktig, har bare erfart at det ikke blir så ofte lengre.. at jeg heller må fokusere på de små ting, så tar jeg alt annet som en bonus ;p

savner å gå ut å spise osv jeg også men da minsten vår er like gamle så tenker jeg det er en stund til. har ingen til å sitte bv uansett..

Skrevet

så det gjorde ikke noe om det var sex du mente liksom.. hehe.. men jeg skjønner deg veldig godt.. viktigat man prater sammen og at man er klar over at det blir fort slike perioder..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...