Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert på dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tidlig etter at jeg hadde prøvd å få babyen på 8 mnd til å sovne i over en time spurte jeg om samboeren min kunne ta over litt. Etter ei stund våkna babyen igjen og begynte å hyyyle (han driver og får tenner og dette gjør vondt). Samboeren min blir forbanna og sier at han skulle fått en kule!!!! Hva i helvete er det å si til en 8 mnd baby da??? Har mest lyst til å bare ta med meg ungene og flytte langt langt bort for det er ikke første gangen han sier fæle ting når han er sint, men dette er det verste jeg har hørt! Men han er jo snill ellers og har aldri slått ungene. (skjer det får han aldri mer se de). Har lyst å tvinge han på et sånt kurs for å styre temperamentet sitt for en hissigere person skal du lete lenge etter!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville anbefalt et kurs i sinnemestring. Tenk når barna er større. Det er psykisk mishandling å true med vold, og det er ansett som omsorgssvikt etter barnevernloven.

Skrevet

Han kommer aldri til å gå frivillig på noe sånt så jeg må nesten tvinge han til det. Han får høre det av meg når han sier sånne ting. Men i natt når han sa det var jeg i halvsøvne og var ikke sikker på om han sa det eller ikke. Men nå som jeg er våken er jeg ganske sikker.

Skrevet

For en forferdelig ting å si!! Ta det opp med han og si at du ikke aksepterer slikt snakk!! Be han tenke gjennom de tingene han lirer av seg. Må jo være forferdelig for deg som mor å høre noen, selv barnets far, si noe sånt til din lille. Hvis han ikke skjerper seg, så ville jeg ha tvunget han til å søke hjelp. Alle blir provosert og sinte på barna innimellom, og har man da et ukontrollert temperament kan det etterhvert bli skummelt. Nå kjenner ikke jeg din samboer, men kan virke noe amper siden han blir så sint på en baby!!=(

Snakk med han, og forklar at du ikke akepterer slik oppførsel. Og av hensyn til barna slipper han ikke unna med en advarsel nest gang. Da må han søke hjelp.

Håper det ordner seg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...