Lyst på nr3♥ Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Jeg går å tenker en del på dette.... er LIVREDD for at noe slikt skal skje..... har jo venninner som har opplevd enten d ene eller det andre... Har fått meg ul time 6 mai for en tidlig sjekk, men det er jo så LEEENGE TIL!!!!! Var slik i mitt første også i starten, bekymret for d meste... og så suger vi til oss all info her inne om disse tingene også da!! hehe.. Skal prøve å holde meg litt klarere i hodet denne runden, og kose meg mere håper jeg!! ))))
Hikken Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Jeg tenkte på det i begynnelsen helt til jeg sluttet å være inne på BiM :-) meldte meg ut i noen mnd, og kom tilbake uti 2. trimester en gang, da er folk stort sett ferdige med å stresse hverandre med det. Ble helt ødelagt av å lese om alt som KAN gå galt.
Gjest Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Huff ja... Jeg også blir helt stresset av å lese som alt kan gå galt. Kanskje greit å melde seg ut i en periode. Prøve å tenke positivt å nyte det hele.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Visst man ikke har opplevd noen av delene så har man ingen grunn til å bekymre seg ihjel. Man skal selvfølgelig ikke være naiv og tro at ingenting kan skje, men prøv å ikke tenke på det :-)) Hverdagen for oss som har mistet mange ganger er noen helt annet, vi klarer ikke å slappe helt av fordi vi vet hva det er snakk om og ofte sitter erfaringene godt i minnet, andre har til og med traumer. Lykke til alle sammen og prøve å slappe av :-)) Det vil som oftest gå bra!!!
Lyst på nr3♥ Skrevet 20. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2008 Forrige gang så gjorde jeg faktisk d jeg også, ga faaaen (sorry utrykket) i å være inn på her siste halve delen av 1 trimester, for jeg ble nesten gaaaal av å lese alt om dette...!! Så kom jeg igjen når jeg hoppa elegant over til 2 trimester!!! Og d forundrer meg ikke om jeg ikke gjør dette nå også.... bare for å kule egget første tiden! )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå