Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var til jordmor for første gang på onsdag og hun anbefalte yoga for gravide. Er det noen som har erfaring med det? Synes det høres veldig bra ut. :) Noen som vil anbefale et sted i Oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei. vel jeg går på yoga selv, på oslo yoga(sagene). det er veldig bra. jeg har vært gravid yoga 1 nå og skal starte på gravid yoga 2 om en uke. det er to deler. den andre er mer fødsel forberedende, pusteteknikker og øvelser og sånt. instruktørene er kjempe gode. så jeg vil nok anbefale deg å begynne der.

sjekk denne siden for mer informasjon:

http://www.osloyoga.no/index.php?option=com_content&task=view&id=118&Itemid=132

klem

Skrevet

Gravid yoga på sagene! www.osloyoga.no

Er nesten ferdig med gravidkurs I og starter straks på gravidkurs II. Kjempe fornøyd!

=)

Skrevet

Må man gå på gravidyoga 1 før man kan begynne på 2-ern? Er egentlig i forbindelse med fødselen jeg føler at det er interessant... Er sikkert bra på det første kurset også, men jeg trener allerede 3 ganger i uka så det blir litt mye syns jeg...

Skrevet

Hvor langt på vei er maks/min for denne yogaen, egentlig? Jeg synes det høres interessant ut, men jeg flytter til ny by når jeg er straks 7 mnd på vei.. kanskje sent å begynne på noe nytt da

Skrevet

Hei : Kjerstipusen og lilleknøtt .

Nei man trenger ikke å gå på gravid yoga 1 for å ta den nr 2. det starter en gravid yoga 2 nå 28 april (den janikke er instruktør for) den skal jeg starte for nå.

Skrevet

Har ikke termin før i oktober, så det er kanskje litt tidlig å melde seg på nr 2 enda. Men venter til over sommeren jeg da, det begynner vel noen kurs da også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...