Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Lillemann pleier alltid sove ute i vogn på dagtid. Jeg mener dette er det sunneste, og vi har ikke særlig bra inneklima, dessuten sover han myyye bedre der.Men hvordan er dette når han er forkjøla og nesa renner? Bør han heller sove inne da?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Er vel ikke værre å sove ute når nesa renner enn ellers. Han ligger vel godt og varmt i vogna likevel? :-)
hamsterpia Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Så lenge det ikke blåser så går nok det greit. Er bare bra med litt frisk luft selv om man er litt forkjøla, bare man ikke blir kaldt og utsatt for sur trekk. Ofte kan man bli enda tettere i nesa av å bare være inne synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå