Gå til innhold

Sove ute når nesa renner?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann pleier alltid sove ute i vogn på dagtid. Jeg mener dette er det sunneste, og vi har ikke særlig bra inneklima, dessuten sover han myyye bedre der.Men hvordan er dette når han er forkjøla og nesa renner? Bør han heller sove inne da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke værre å sove ute når nesa renner enn ellers. Han ligger vel godt og varmt i vogna likevel? :-)

 

Skrevet

Så lenge det ikke blåser så går nok det greit. Er bare bra med litt frisk luft selv om man er litt forkjøla, bare man ikke blir kaldt og utsatt for sur trekk. Ofte kan man bli enda tettere i nesa av å bare være inne synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...