Lillesnuppis Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Siden du har vært så mange ganger i Side!!! Har du vært på Restaurant Truva? Truva ligger nede ved stranda og Raga Hotel. Kjenner hele familien der å masse god mat der. Har du ikke prøvd der så kan den også anbefales. Jeg pleier å titte å kjøpe noen dager før vi skal hjem, men har lært at jeg får mere for pengene i Kumkøy. :-)
*Minnie Mus* Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 litt usikker, men det ringer ingen bjelle... Er nesten tre år siden jeg var der sist, men før det så pleide jeg å dra ned flere ganeger i året. Da skal jeg jamen meg prøve den. Vi har pleid å spise på Tropic sin restaurant, samt mange til som jeg ikke husker navnet på i farte. ÅHH nå fikk jeg skikkelig lyst på ferskpresset appelsinjuice og dönerkebab.......................................... nam nam... Kjenner en som jobber i Kumköy også, så skal se hva jeg kan få presset ut av han he he... I tillegg skal jeg reise med tanta mi som misliker Side-gata he he.. Skulle virkelig ønske jeg kunne dratt på en skikkelig jentetur til Tyrkia en gang, da skulle vi gått på alle barene og Lighthouse, Oxyd og drukket rosa paraplydrinker he he....Drømme drømme.....
Lillesnuppis Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 Truva ligger litt lenger bort for Tropic. Ikke inn mot sentrum, men den andre veien. Bare å gå stranda bortover :-) Åååå ja. Tyrkisk dønner kebab hadde smakt nå ja. Ikke det samma som å spise det her hjemme i Norge. Jentetur til Side har jeg vært på :-) Å da var det fart fra morgen til langt ut på morgen siden igjen :-))))) Oxyd er det ikke mye liv for tiden. Men Lighthouse og Apollo er det full fart :-) Liker Apollo bedre jeg. Er mye større der. eneste er at det koster 3 euro for å gå inn, men hva er vel 3 euro da.. Heheheh
*Minnie Mus* Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Åhhhhhhhhhhhhhhhh var på jentetur for leeeenge siden jeg også, blir ikke bedre ferie enn det...... Oxyd var DET diskoteket for 7 år siden. Men etter at alle de som jobbet der da måtte gå, ble det aldri det samme igjen... Hadde håpet at det var litt mer svung over det nå igjen men det blir sikkert aldri det samme igjen... Lighthouse var min favoritt før, pappaen til min eldste sønn jobbet faktisk der noen år. Men blir nok ikke mye diskotek på meg på denne turen. Men gode minner derfra, det har jeg maaaange av ja:-)
Lillesnuppis Skrevet 20. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2008 Så du har en eks fra Lighthouse du å ja hehehe.. Har 3 venninner som har det. Å datteren min på 20 har eks som jobba der å ... Kanskje du å en av mine venninner har samma eks hehehe..
*Minnie Mus* Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 He he kanskje det. Giftet meg med han for 6 år siden da, ble vel skilt for tre år siden eller noe. Så man kan jo kalle det et feilgrep, men moro var det og angrer ikke:-) Men jeg kjente i alle fall alle som jobbet der på den tida, så muligheten er jo tilstede for at jeg i alle fall kjente dem??
Lillesnuppis Skrevet 20. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2008 Sendte deg en pm jeg Minnie Mus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå