LadyC79 Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Hei... håper noen kan gi meg litt betryggende svar nå... Hadde litt blodfarga utflod i går - litt i trusa, mest på papiret (sorry detaljene). I dag når jeg våkna og tørka meg var det mer blod... men brun-aktig... Har ikke hatt sex på flere dager... hva kan dette være? Kjenner spark og bevegelser, men blir engstelig for det.... Hva skal jeg gjøre?
bittelill Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Det er jo betryggende at du kjenner spark og bevegelser, men jeg ville ringt legevakten eller føden likevel og spurt om råd. Ikke moro å gå og bekymre seg... Hvor langt er du på vei da? Håper det slutter snart og at alt er bra. Det er det mest sannsynlig også!
LadyC79 Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 Takk for svar! Jeg er i uke 24 nå - min første. Er nok greit å ringe til føden eller legevakta som du sier... Håper alt står bra til med nurket!
Gjest Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 jeg hadde småblødning/rødbrunt utflod i uke 21,og ringte legevakta straks...fikk innvendig og utvendig ul og alt var bra med den lille:)var pga irriterte slimhinner pga soppinfeksjon...men anbefaler deg å ta kontakt med legevakta,greit å få det sjekket,lykke til:)
LadyC79 Skrevet 20. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2008 Takk for svar! Ringte legevakta - og fikk time. Men så ringte de tilbake fra føden - så har akkurat kommet derfra. Alt så bra ut, og blødningene avtagene, så da satser vi på at dette går bra!!!! fikk se lille nurket på skjermen også... lille vakre skapninen.. hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå