Gå til innhold

spm om utflod... (pliz svar meg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen av dere har opplevd å ha utflod som ikke er hvit men vannaktig og ikke noe slimete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter med det samme.... Den lukter ikke, er ikke urin og er ikke slimete men akkurat som vann.

Lurte på om det kunne være fostervann en stund, men etter å ha lest innleggene her forstår jeg at det må større mengder til.

Det skjer mest når jeg er på jobb, hvor jeg sitter mye. Har lurt på om det kan være noe som kommer litt i klem. Men det er som sagt ikke blæren, og jeg kjenner når det kommer at det ikke er tiss for å si det sånn.

Skal til legen i morgen og lurer litt på om jeg skal nevne det...

Skrevet

Blir trusen din fuktig når det skjer? er ikke vanlig hos meg, men hatt det i to dager nå. begynte med litt mer enn det som er nå med at det rente ned i doen. Har lest her at utflod skal bli hvit når den tørker i mørk truse, har derfor tatt på meg svart bokser nå for å sjekke.

kunne ikke fostervann vært gult eller noe... =) hehe

Skrevet

Synes det er ganske ubehagelig, spesielt på jobb for selv om jeg går og tørker med en gang jeg kjenner det har skjedd, men trusa er jo vår når jeg tar den på igjen. Kjempeekkelt. Også er det den evinnelige angsten for at det skal komme så mye at det går igjennom kjolen når jeg har det på meg. Dongeribuksen er jo litt tjukkere...

Fytti så mye ekkelt vi skal igjennom!

Jaja, skal være glad bare jeg slipper unna sånne hemorride- greier, hehe ;o)

Får prøve med sort truse jeg og- men jeg mener å huske at det er fargeløst når det tørker (at det ikke viser noe særlig, akkurat som vann).

Skrevet

har det sånn jeg også. Og noen ganger kan det komme ganske mye. Helt blank, ikke seig og uten lukt. Var på kontroll på sykehuset pga mulig vannavgang for to uker siden. Legen der sa at vi har noen væskefylte kjertler i skjeden som kan tømme seg. Han regnet med at det var det som skjedde da jeg trodde vannet gikk. Han sa også at det kan skje igjen flere ganger og at det ikke er vanlig at det kommer så mye.

Skrevet

Jeg er fullstendig avhengig av truseinnlegg. Det løser jo problemet sånn til hverdags. Blir bare mer ogmer utflod nå mot slutten, men det er undersøkt av lege og det har verken med modning eller bakterier å gjøre. Det er bare sånn, liksom.

Det var sånn i mitt første svangerskap også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...