Gå til innhold

press, stikkninger nederst i magen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynte igår ettermiddag, og holdt på litt i natt. I dag er det pån igjen. Plutselig så gjør det så vondt nederst (over skjeden). Akkurat som babyen treffer benet over skjeden.

Blir jo litt bekymret, for er jo alt for tidlig at noe skal skje. Har født før, men ikke opplevd noe som dete..

Og når det skjer så hopper jeg til, så vondt gjør det.

Noen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Hat hatt det i 2-3 uker. Jordmor sa ingenting på det. Barnet som kommer lenger ned eller modning. Det har iallefall ikke skjedd noe med det her.

Skrevet

dette har jeg hatt iallfall den siste måneden...bare modning har jeg hørt...

Skrevet

Sånn har jeg det og.. Vet ikke hva det er, sikkert bare modning, har hatt det sånn lenge, å det er null baby her, hehe :)

Skrevet

Ok.. Ble litt roligere, ikke bare meg da. Skal snart på jobb. Spennende å se åsen det går =)

Det er spes når babyen rører på seg og. Ikke noe behagelig i alle fall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...