snart mamma til 2 i juni Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Det begynte igår ettermiddag, og holdt på litt i natt. I dag er det pån igjen. Plutselig så gjør det så vondt nederst (over skjeden). Akkurat som babyen treffer benet over skjeden. Blir jo litt bekymret, for er jo alt for tidlig at noe skal skje. Har født før, men ikke opplevd noe som dete.. Og når det skjer så hopper jeg til, så vondt gjør det. Noen???
mastermind Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Samme her. Hat hatt det i 2-3 uker. Jordmor sa ingenting på det. Barnet som kommer lenger ned eller modning. Det har iallefall ikke skjedd noe med det her.
lille_mille Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 dette har jeg hatt iallfall den siste måneden...bare modning har jeg hørt...
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Sånn har jeg det og.. Vet ikke hva det er, sikkert bare modning, har hatt det sånn lenge, å det er null baby her, hehe
snart mamma til 2 i juni Skrevet 20. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2008 Ok.. Ble litt roligere, ikke bare meg da. Skal snart på jobb. Spennende å se åsen det går =) Det er spes når babyen rører på seg og. Ikke noe behagelig i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå