Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Plaget av hemoroider, og synes ikke sheriproktsalven er så effektiv.. Noen som har noen gode råd..?
Marolla Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Drikk masse. Spis yoghurt, kiwi og fiber daglig. Ta lactulose. Hadde det svært smertefult lenge etter fødsel. Har det ennå ikke helt bra, men er overlevelig. Blødde hver gang jeg var på do frem til tulla var 6 mnd. Da fikk jeg omgangsyka med diare i ei uke. Da fikk rumpa endelig gro litt, så etter det har det blitt bedre, men ikke bra. Har ikke prøvd noen kremer ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå