♥ DAME Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Ikke si gratulerer enda, for jeg har en dårlig følelse likevel. Kjenner jeg nermer meg mensen Men ser på testen at det er en veeeldig svak skygge nedover, sambo så det ikke med en gang, men etter en stund. Sååå jeg vet ikke jeg, må vel bare vente til i morgen nå da Eller er det andre som har opplevd at streken er så svak at man må nesten myse litt før en ser den??
Mikkemafian Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Skal ikke si gratulerer, men synes å huske at den var helt negativ i går?? Så da er det fremgang i hvert fall:)
♥ DAME Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 Klarer ikke å huske om den var helt negativ i går, men regner med at jeg hadde fått det med meg hvis det var en svak skygge i går også. Så da er det nok bare å vente enda litt lenger....)
Klemzi Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Jada, her og.... må holde den litt i lyset og vri og vende... ;o) Men kan skimte strek ja.... hihi...
mammaen til 2+1 Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Hei du.. Hvilken test brukte du? Vet at quik respons kan ofte gi falske svaaake streker... MEN første gang jeg ble gravid testet jeg med en slik, først var den blendavit... så.. etter noen sekunder begynte det å komme frem en svak svak strek. Jeg var GRAVID!! =) (mistet 8 uker etterpå) men selv om det var kjempesvak trengte jeg ikke å holde den i lyset. Den kunne skimtes i vanlig romlys. I etterkant har jeg hatt mange mystiske "nesten usynlige" streker med QR som har vist seg at ikke var ekte. Så det kan hende.. Krysser fingrene for deg.!! =)
♥ DAME Skrevet 20. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. april 2008 Heisann. Jeg brukte cb test, kanskje jeg skal kjøpe noen andre??
bomsa Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 hvis CB har skyggestrek så er den nok positiv.......(ikke) gratulere...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå