Gå til innhold

Fikk en svaaaak skyggestrek i dag tidlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke si gratulerer enda, for jeg har en dårlig følelse likevel. Kjenner jeg nermer meg mensen :(

Men ser på testen at det er en veeeldig svak skygge nedover, sambo så det ikke med en gang, men etter en stund. Sååå jeg vet ikke jeg, må vel bare vente til i morgen nå da :)

Eller er det andre som har opplevd at streken er så svak at man må nesten myse litt før en ser den??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En skygge er en strek det også!! Skal ikke si gratulerer... men håpet ditt kan jo øke :) Hva tester du med? Har spesialisert meg på tester jeg... og kan vel snart ta doktorgrad på dem... røyk med tre stk i går, og nå har jeg tatt tre i dag også... blir helt smågal... klarer jo ikke å holde på urinen lenge nok heller... har aldri tisset så klart som jeg gjør nå... og når det bare er tre timer siden siste tissepause kan man jo ikke akkurat kalle det morgenurin...

Vel... poenget mitt var egentlig bare at testene reagerer litt forskjellig, noen er mer fintfølende enn andre... har god erfaring med cb sine... nettopp fordi de slår ut med en liten skyggestrek ganske tidlig..

Skrevet

Hihi, smågal du da ;)) Herlig smågal ;)))

Lurer på om jag skal ta en test senere i dag også da. Dette var clearblue test...

Er det bra tester eller??

Takker mye for svar :))

Skrevet

Oj, så spennende Askepott:))) Skal ikke si gratulerer enda, men har god lyst til og gjøre akkurat det:))

Oddsen for at du er gravid steg hvertfall betraktelig!!

Lykke til, da!!

Skrevet

Tusen takk for svar jenter :)

Ble litt lei meg :(

Gikk ut i søpla på badet og fant frem den andre testen jeg tok i går. Der var det en like svak strek som den jeg tok i dag, så da er det jo ingen fremgang:((

Jaja, jeg har 3 dager igjen til å prøve på :) Og jeg har 2 ivf forsøk igjen også :)

Skrevet

Jeg velger å tro at du hadde sett det i går, og at den svake streken du så i dag bare var en tørkestrek... Skal ikke kikke på gamle tester om igjen, vet du.. Fremdeles håp!!!!

Skrevet

Nå til å begynne med stiger hcg'en så lite at det slettes ikke er lett å måle forskjeller i "styrke" på streken..

Til å begynne med dobler hcg nivået seg annenhverdag cirka.. og testene skal reagere på 50 hcg.. Når vi får de skyggene tror jeg egentlig vi har lavere enn 50.. og stigningen da i løpet av et døgn er jo nesten ingenting.. i tillegg endrer streken seg litt når den ligger i mange timer... Også spiller tiden siden du tisset sist stor rolle.. urinen skal jo trekke til seg dette hormonet fra kroppen.. og da må jo urinen få lov til å være noen timer i kroppen... spesielt nå til å begynne med når hormonmengden er lav.. Jeg så hvertfall sist at jeg fikk klarere streker når det var lenge siden siste dobesøk..

La kroppen din produsere hcg nå :)og test igjen i morgen... pass på at det er lenge siden du tisset sist.. (haha.. kjempeenkelt...)

Clearblue er de mest fintfølende slik jeg opplever det...

Skrevet

Ja, du har nok rett i det Trilletralle :))

Får bare smøre oss med tålmodighet her, hihi...:)

Skrevet

Tusen takk for svar Mamman til Sofie 180207 :))

Jeg tisser før jeg legger meg om kvelden, ca kl 24, og sto opp kl 0830 i dag tidlig, hadde ganske mye tiss ja :)))

Får bare klamre meg til håpet de neste dagene med testing :))

Skrevet

oioioio !! dette ble spennnnnnnende greier..... holder pusten i tre dager for deg, såå spent er jeg ;))

( kanskje ikke tre da, men iallefall ett minutt :))))

Skrevet

å yemen så spennende...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Bare et lite tips: Det har ingen hensikt å holde seg lenge, det er ikke i urinblæra hormonene suges opp i urinen. Drikk heller lite, da blir urinene mer konsentrert.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...