Gå til innhold

har dere begynt å plante ut ennå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi begynte i går så da håper jeg været holder seg like fint fremover:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, begynte i går vi også.

Klarer ikke la være når været er så fint og vi er ute i hagen hver dag.

Om noen dager slår jeg plenen også for første gang i år......da blir det mye finere med en gang.

Skrevet

Godt det ikke bare er oss da:-) Var på plantasjen i går og der var det mange mennesker, så er tydelig at mange er mye ute for tida he he...

Skrevet

Jeg har begynnt, men jeg er gartner da ;-). Planter ikke noe ute uten å dekke det med fiberduk enda. Faren for en frostnatt er fortsatt stor de fleste steder i landet.

Skrevet

Nei, selv om det er knallvær på dagtid, så er det frost om natten enda. Hver morgen ser jeg is på bilvinduet hvis jeg er grytidlig oppe... (østlandet)

Så jeg gidder ikke legge masse jobb i det, for så å finne sånne sleipe frosne duster i bedet en morgen. Da venter jeg heller litt før jeg setter igang! ..men jeg kjenner det kribler i fingrene, ja..

Skrevet

Det snødde på tirsdag, så nei, det venter jeg med.

Akkurat som med dekkskift.

Når jeg skifter dekk er blomstene trygge også, så det blir ei hektisk uke snart: Hehe...

Skrevet

Poamin: Vil du være min rådgiver når jeg setter igang, jeg kan ingenting om hagearbeid og har kjøpt meg hus med en utfordrende hage...? .-)

Gjest armagedon
Skrevet

nei, men har ryddet ute i hagen og gjort klart. bruker alltid å sette ut stemor i potter til 1 mai, det har alltid gått bra, ellers fyller jeg opp litt etter litt etterhvert som det blir varmere i været.

skal også ha noe grønt men vet ikke helt hva, så da venter jg med det også:)

Skrevet

har mer enn nok med å rake all plenen min først jeg..

planter nok ut litt når vi kommer hjem fra syden 3.mai.

Skrevet

Haha....nei! Må måke vekk metervis med snø først. Tipper jeg venter til sola har smeltet det bort. ;o)

Skrevet

Litt forskjell på temperaturene ser jeg....

Her var det 14 grader i skyggen i går. Nå er det kun 9 grader...hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...