ღhælgelainnღ Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Så et program på tv kanalen FEM i går om en engelsk dame som heter Lisa Williams. Hun var en såkalt clairvoyant og kunne kommunisere med mennesker som hadde gått bort. Ble veldig fascinert av programmet hennes og en vil jo nesten tro at at det faktisk er mulig. Noen her inne som vet om mennesker i Norge som jobber på samme måte, noen link eller navn på noen som driver med sånt? Har lenge hatt et ønske om å komme i kontakt med et såkalt "medium" for å se om de klarer å kommunisere med noen som sto meg nær som døde for noen år siden.
*Minnie Mus* Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Jeg har hørt om flere klarsynte her i landet, men aldri noen som sier SÅ mye som Lisa Williams. Så da tenker jeg at det kanskje er tull? Vet ikke, jeg skulle også gjerne ha prøvd det, men er redd for å finne noen som tuller med meg. Eller finne noen som kun prater om energier og svada som at jeg ser en mann med dress som smiler bla bla bla liksom...
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Ja er mange som driver med det her i norge ja,men er ikke mange seriøse dessverre. Lisa Williams er jo helt fabelaktig flink=)) tror det er få (svært få) her i landet som kan se så mye som det ho kan dessverre..
Lanfear86 *23uker på vei* Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Er flere her i landet som jobber som klarsynt og healer. Men få som står oppført i Brønnøysundregisteret. Men kjæresten min jobber med det her i sør-trønderlag og får bare positive tilbakemeldinger:)
~Maja Mor~ Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Dette er så spennende! Jeg dytter denne og spør om det er noen slike for oss her i sør-norge?
Kirsebæra Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 og i nord norge!! har også sett denne lisa williams....blir også skikkelig fascinert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå