Lanfear86 *23uker på vei* Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 hva gjør jeg hvis vannet går litt etter litt? for litt av det gikk igår natt, også tror jeg litt gikk når jeg dusjet isted. men er ikke helt sikker. Er 38+5 idag og ble strippet på torsdag da jeg hadde 1-2cm.
♥ Smurfen ♥ Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 tror du skal ringe inn på føden og si til de at du tror vannet har gått litt. så sier de hva du skal gjøre. har du fått noen sammentrekninger nå etterpå? jeg lurer på om mitt går litt etter litt nå også er 31uker. skal ringe føden snart.. har tatt på meg svart truse nå for å se at det ikke bare er utflod og meg som er hysterisk. kan jeg få spørre deg om hvordan det så ut?
Lanfear86 *23uker på vei* Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 Da jeg var i dusjen så var det helt lyst også var det klart. Men når jeg var på do så satt jeg der litt lenger enn vanlig og det kom en jevn stråle. Dette var da natten etter jeg ble strippet. Derfor jeg er så usikker.
♥ Smurfen ♥ Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 jeg er så usikker jeg også på grunn av det ikke var veldig mye.. men samboeren hørte at det rant i doen og når jeg tok handen under fikk jeg litt på handen. det var gjennomsiktig kanskje litt grått på en måte og litt tykkere enn vanlig vann.. men følte ikke at det var utflod da. Vet at det ikke var tiss.. var ikke begynt å tisse enda. og kjente nøye etter at jeg ikke hadde sluppet muskelen når dette kom.
Lanfear86 *23uker på vei* Skrevet 20. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2008 Da hadde jeg ringt føden med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå