Gjest Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 God morgen alle sammen ja, da var det å stå opp.. det bestemte mini. hehe. hun skulle ihvertfall ikke sove mer. dere skal denne søndagen da ? har dere planer eller blir det bare en rolig dag hjemme ? hva vi skal vet jeg ikke enda. kanskje jeg får noen ideer av dere ?
~Maja Mor~ Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Sitter her nydusjet med en te kopp. Lillegutt sitter rett bak meg oppi en haug med leker og koser seg. Nok en dag med pent vær! Vil jo gjerne være mye ute. Blir en trilletur med en vennine og så vil jeg vaske bilen. Får vel fylle bensin også, det er billligst på søndager ;-) Bakte i går, så det får jeg prøve å la være i dag!
nickoline og supermann Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 stikker innom en snartur.... ferdig på jobb om 30 minutter, men regner med at dagvaktene rusher inn døra hvert øyeblikk. og siden jeg har minimalt å raportere kan jegsnike meg hjem. klarte ikke sove lenger enn til 13 i går, så får håpe det slår til i dag også. da skal jeg ut med lillepilten min!
Psyche Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 God morgen ja! Jeg sitter og koser meg med kaffikoppen mens minsta raserer lekerommet..idag kommer mannen min og ledstegutten vår hjem, de har vært hos svigers i helga. Gleder meg, savner dem. Nydelig vær ute, sol og knallblå himmel. Burde studere litt idag, men det er vanskelig i sånt vær.
Gjest Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Sitter her og prøver å våkne. Litt kjip start på dagen da minste selvfølgelig hadde kledd av seg alt i sengen og tisset....masse:( Mannen og mellomste har dratt for å fly i det nydelige været og eldste er på overnattingbesøk hos tante. Så her er det bare jeg og mini hjemme. Vi skal kose oss i sola og ta en tur på plantasjen når det åpner. Jeg luket i bedd o.l. i går så i dag er det ny jord og bark på menyen. Så må jeg vel ha noen vårblomster også
fox`y Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 God morgen:) hær er lillegutt badet og ligger å leiker seg han er oppe seinest halv 7 vær morgen så jeg er trøtt etter nattas uroligheter på mini og naboer som har syforening utefor soveroms vinduet mitt fra kl. 3 - 5 om natten grrrr. Men vi håper no d blir litt bedre vær så vi kan gå oss en tur og kose oss:) kan ikke trille så mye oppåver da pga sænebettennelse.men ut ska vi no iallefall. så blir d vell litt huslie gjøremål. Middag skal jeg og onga spise til mamma og pappa i dag så d blir no koselig. ha en super dag
Gjest Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 Ja da. Her er folk oppe. Noen må jo stå opp med lillejenta, og i dag var det min tur *gjesp* Er det ikke rart? De dagen gubben skal stå opp, sover hun til halv åtte, de dagene jeg skal opp med henne, står hun opp kvart over seks... Ellers blir det vel å slappe av i da. Trille noen turer med snuppa, kanskje grille litt. Bare kose oss egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå