Gå til innhold

Hei jeg er ny her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere det her inne egentlig?

Jeg ble akkurat mamma nå i år, og så lurte jeg på noe. Vi har en hund, den er nå 4 år. Da vi fikk jenta ble Daisy veldig sjalu, og dette er blitt stort problem for oss. Heldigvis er jenta veldig stille og snill, og krever ikke så mye enda. Men jeg kjenner jeg gruer for den dagen hun gjør det, for da blir det sikkert enda verre.

Tingen er at Daisy har begynt å klenge noe veldig, og hun gjør fra seg inne. Hun vil helst bare ligge i fanget mitt og kose hele tiden. Jeg prøver nå å være mest mulig sammen med Daisy, og dette har hjulpet. Synes det er litt dumt at jenta må ligge inne på soverommet alene nesten hele dagen, men det er på dette viset det fungerer best sånn som det er nå.

Er det noen som har noen gode råd?

PS! Synes dere at det er dumt å gå tur med hunden mens jenta sover?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første må du la hunden få lov til å bli kjent med henne, snuse på henne dette skulle helst vært gjort 1. gangen hun kom hjem. Gi de litt tid sammen. Kjøp en lekegrind til å ha i stuen, så kan alle være sammen og du slipper å ha henne ett annet sted.

Om du går tur med hunden mens hun sover håper jeg du tar henne med i vognen??? Hørtes nesten ut som om du lar henne være igjen hjemme????

Lykke til

Skrevet

Nei jeg har henne ikke med i vognen, er det dumt?

Du skjønner hun sovner ikke i vognene, og dessuten så blir Daisy så sjalu så jeg prøver å skjerme henne mest mulig jeg...

Jeg har ikke prøvd å la dem hilse så mye på hverandre, og iallefall ikke nå når ting har blitt som de har blitt. Er redd for at Daisy skal bli forstyrret dersom babyen begynner å gråte. Jeg takker så mye for rådet, men tror ikke lekegrind er noe for oss. Nettopp av samme grunn.

Har du hund, og i så fall hvilken type?

Skrevet

"Synes det er litt dumt at jenta må ligge inne på soverommet alene nesten hele dagen, men det er på dette viset det fungerer best sånn som det er nå." eeeeeeeeeeeeeeeeeeeh......what?? prioriterer du hunden framfor ungen din? hærregud, dette må jo være tull. er du virkelig redd for at hunden skal bli forstyrret dersom barnet gråter??

Omplaser hunden, å ta vare på ungen din du.

Skrevet

Ja, det er IKKE vanlig å la babyen være alene hjemme mens man går tur med hunden. samma om babyen sover eller ikke. enn hvis det skulle begynne å brenne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...