Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok hvist litt av i natt,det hvar ike meningen.Jeg har bare hat en dorlig dag,blit forlat av han jeg ælsker og ingen vil være venner me meg.Det var ike meningen å la det gå uttåver dere.Jeg mener ikke det med smykke i øre på babyer,det er bare får å fåkke.Og ludder har ekentli ike gjort meg noe i kvæl,hon var bare hær og lett å kjefte på.Har netop spyet,litt klarere i hode.Sårry!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønte jo det da... Du får ha god bedring, håper dagen i morgen blir lettere enn den i dag, ønsker deg alt godt :-)

Skrevet

Hahahahahaha,du ludder du ludder.Du er ikke tamm.Skriver etttt sykt innnnlegg,og svarer deg selv.Du må jammen legge deg.God natt.

Skrevet

Jeg er ikke HI, kors på halsen (hvis det var det du trodde?). Og hvem er du da? Enda en ny anonym i natten?

Skrevet

Sekunder etter så svarte du.Er ditt innlegg ja.Ser hva som var skrevet osv.

Skrevet

ikke kritiserte du skrivingen eller noe.Hahahaha

Skrevet

Hva mener du? Jeg pleier å svare ganske raskt ja, når det er lite aktivitet. Og jeg gidder ikke rette på skrivingen hennes nå når hun har sagt unnskyld. Hvorfor bryr du deg da?

Skrevet

Hei,du klaget på mine skruvefeil og min fåkke osv,plutselig svarer du en anonym med masse skrivefeil og fåkke.Det var det du sa jeg gjorde.Sekunder etter så svarer du.Er ditt innlegg ja.Huff du er ikke normal.

Skrevet

så jeg må si unskyld får att du ikke skal kritisere mine skrivefeil?å fytt i katta,du tar kaka.

Skrevet

Huff, dette blir for dumt. Nå har hun stakkars jenten sagt unnskyld og alt, og så skal du komme og late som om du er henne bare for å drite henne enda mer ut? Det synes til og med JEG er stygt gjort!

Skrevet

hææææ? late som jeg er henne?hva snakker du om? Du må ta deg en pille eller noe.

Skrevet

Ludder har rett.Ike lat som åm du er meg.Jeg vil bare gleme hele denne kvællen,la meg være i fre.HI

Skrevet

Ludder,legg deg og god natt.Du tuller mye her inne nå.Du er helt på bærtur....

Skrevet

hehe,ludder anonym.god natt:)

Skrevet

Jeg er anonym,HI, åg jeg leger meg nå,årker ikke mer i natt.Ike tro på hon andre anonym viss hon fårseter å skrive å late såm om hon er meg.Jeg åg ludder har skvære åpp,vil ike krangle.såv gått!

Skrevet

Later som noen er som deg??hva prater du om? sov godt ludder.:)Merkeligt stille ludder ble,hehehohohaha.ååå der var du ja.nattinatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...