Sikkertforgammel Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 Hva er det som skjer, liksom? Er det babyen som trykker på en nerve? Det skjer avogtil, at foten "svinner hen", ikke sånn plutselig svikt, men kjenner det akkurat som jeg blir mer og mer sliten, feks når jeg går i trapp, og tilslutt lystrer liksom ikke foten... Hadde det enda vært i begge føttene hadde jeg vel ikke reagert så masse på det, men siden det er bare i høyre fot dette skjer, så tenker jeg litt mer på det... Noen som aner????
Sikkertforgammel Skrevet 20. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. april 2008 dytter for å se om noen vet...
Fullrulle86 Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 jeg dovner bort i hendene. jeg er veldig hoven og har rett og slett mistet følelsen i 4 fingre og er nummen konstant i flere andre fingertupper! legen sa at det er vannet og presser på nervene. forhåpentligvis får jeg følelsen igjen etter fødselen:o) kan jo være du har noe lignende???
lilleeli Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Har nåkka lignanes, æ å. Særlig hvis æ har sotte stille ei stund og ska gå fort til buss el.l. Ja, kanskje spesielt i bakka/trapp. E som om nåkka trøkke hardt rundt høyre foten, så æ må halte litt bortover. Men den dovne aldri helt bort da. Jordmora trudde det kunne være væskeansamlinge som gjor det. Særli sia det går over etter ei lita stund ijæn. Og e ikkje ont, bare ubehageli...Men hvis det ikkje gikk over, eller blei ont, måtte æ få sjekka det hos lege sa ho... Æ vente no litt me det =) Vi får holde hverandre oppdatert om vi finn ut akkorat ka det skyldes =)
Ella78 m/ A&M Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Jeg har et område på venstre lår som dovner bort når jeg står og går i mer enn noen minutter av gangen. Kan jo høres ut som noe av det samme? Lege og jordmor sier begge at dette er noe der inne som vokser og presser på nerver. Finnes ikke farlig. På meg forsvinner det i løpet av sekunder når jeg setter meg ned. Er forresten i uke 27.
Sikkertforgammel Skrevet 20. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. april 2008 Takk for svar, jenter. Må kanskje høre med jm på neste ktr. Dette har oppstått de siste dagene. Noen flere kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå