:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 jeg venter i spenning,, håper ikke du har sovnet
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. april 2008 da legger jeg meg og sover. vi snakkes! håper det ikke var for ille.... (har eksamen om 3 uker... ææææ)
Gjest Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 For øvrig er det ikke juks med litt retting. Det fins ingen som kan ta deg for juks da du har skrevet det, bare fått hjelp med rettingen;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2008 sant det :-) sendte deg svar på mail :-) takk :-) natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå