Figa *Fødeklar* Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Jeg kjeder meg, jeg kjeder meg, jeg kjeder meg...
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 hei snuppa, jeg kjeder meg jeg også,, blir gal! blæææ, elsker deg <3
Figa *Fødeklar* Skrevet 19. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2008 Jeg skal aldri mer være alene en lørdagskveld! Hehe! Hvordan har du og prinsessen det? Elsker deg og<3
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 sant det er kjedelig å være hjemme alene, spessielt på en lørdagskveld. meg og snuoppa har det bra. Hun sover så søtt i sengen sin, hvordan går det med deg og skjønningen i magen da? sparker hun nå eller sover hun litt? faen asså, jeg kommer ikke over de drittungene som banket han gutten idag, de trodde jo de var SÅÅÅ kul,herregud.
Figa *Fødeklar* Skrevet 19. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2008 Ja æsj, det var helt forferdelig. For noen drittunger. Og de var jo så små at de var til og med tynnere enn meg! Så står de midt på torgallmenningen og banker hverandre! Herlighet! Det var jo faktisk sykt. Og ekkelt. Min lille har vært helt gal i kveld og beveger seg hele tiden. Hun sparker jo sånn at jeg får vondt nå! Men men.. Jeg skal nok bare være glad for det! Søte babyen din! Gi henne et kyss fra meg:-)
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 ja de var jo tynneren deg, bare at du hadde MYYYEE større mage, for mye kebab på deg, hihi Ja, skal gi et kyss til hun fra deg. Hva gjør du på nå da?? jeg er inne å sniker på barnimagen, er så kjedelig på dinbaby nå,
Figa *Fødeklar* Skrevet 19. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2008 Det er nå bare å snike i vei det! Ja jeg skulle sluttet med kebabene mens leken var god. Nå har jeg konstant luft i magen ettersom alt krydderet har gjort meg oppblåst. Jaja, jeg får nå hvertfall sitte i fred på bussen (hahaha, *ler av meg selv og en elendig, overtrøtt humor*). Jeg tenkte å gå og ta av meg sminken, så ringe min kjære og legge meg. Får nå bare tvinge meg i søvn selv om jeg ikke er det minste trøtt! God natt til deg og den lille stjernen din :-) Vi snakkes sikkert i morgen. Elsk <3
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 Så det var derfor det stinket så jævlig i byn idag, det var du som gikk rundt å prompet, æsj din lille gris, hehe. Natta til deg ogsp skjønningen min. Jepp me preikaz sikekrt imorgen. Skal kanskje møte Gina, så da kan du jo være med hvis det passer?? Elsk på deg <3
Figa *Fødeklar* Skrevet 19. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. april 2008 Altså, ikke legg skylden på meg. Dette er Bergen Kebab og ingen andre sin feil! Og litt buekorpset. De fremkaller jo irritasjon de fleste steder, også i magen min! Hehehe. Jeg gir en lyd i morgen jeg. Har ikke sett Gina på lenge, så det hadde vært koselig. Nattaklem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå