Gå til innhold

oppblåst om kvelden??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 18 uker på mandag, og i de siste dagene blir jeg så sinsyk oppblåst på kvelden, jeg ser ut som jeg er 9 mnd på vei, det er ikke veldig godt men magen bare strutter ut som aldri før.

noen flere som kjenner seg igjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i 15. uke og er akkurat lik - og har vært sånn hele tiden. På morgenen ser jeg ikke gravid ut i det hele tatt og har nesten flat mage, og i løpet av dagen vokser og vokser og vokser den :P Kjipe greier..

Skrevet

Hadde også det sånn.. Kan godt hende jeg har det ennå, men legger ikke merke til det siden magen er så stor ellers.. Magen poppa ordentlig ut da jeg var 19uker.

Skrevet

Jeg er svær på kvelden. Trillende rund og god. Jeg er 18+3, forresten. I løpet av natten synker magen betraktlig, så om morgenen ser jeg ikke sånn gravid ut. Har jo ikke min flate mage lenger, men ser ikke sprekkferdig ut ihvertfall :-)

Skrevet

Joda, har det sånn jeg også. Er bare 14+3, men har vært sånn omtrent hele tiden. "lite" gravid om morningen, men tar ikke lang tid før den blåser seg opp... Ikke alltid like festelig, men kan ikke gjøre så mye med det!

Skrevet

hay!

17+2 her;) og ja, jeg er oppblåst om kvelden;P det er da jeg ser gravid ut for å si det slik;P hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...