Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lesing og lesing, jeg fikk ihvertfall skevet engelskstilen min, og det er da enda noe. brukte noen timer ut i solen på det.... hehe... jeg er rød som en tomat i fjestet...

så konklusjonen er at i fint vær trenger jeg ikke lesesal :-)

hva har du gjort i dag?

Skrevet

Det er bra du fikk gjort noe;-D Og husk - det er som er rødt blir brunt:D Haha... Får man håpe;)

I dag har jeg vært på trening og jeg har vært å shoppet litt... Så har jeg og Hannibal og kusinen min og jenta hennes gått en lang tur... Så har jeg spist ute med kjæresten min og Hannibal også har jeg egentlig bare slappet av i solen på terrassen;-) Lat som jeg er:D

Har du gjort noe annet spennende da?

Skrevet

lese stilen min? er du vil og gal... hehe... jeg kan dele mye med omverden altså, men vet ikke om jeg er helt klar for og dele min engelske stil.

i sommer så kunne jeg ikke skrive eller lese engelsk i det hele tatt. så jeg er på ganske bra nybegyner nivå! hehe... huff skulle øsnke at jeg var god på slikt.

gjort noe spenende... hm.. nei.. vært ute sammen småen... hehe. verden er ikke så avnangsert.

er du lærer siklerotte?

Skrevet

Det som er rødt blir hvitt igjen og flasser en helvetes masse heter det!

Skrevet

hehe... akurat som ikke jeg har erfart det før tillab ;)

Skrevet

Om jeg er lærer lille venn?

I wish - men med så få år jeg har på baken skulle det godt gjøres... Men jeg kan godt rette engelskstilen din til en viss grad hvis du lar meg gjøre så :P Det er tross alt morsmålet mitt :P

Man må lære og feile for å bli god vet du;-)

Skrevet

ok, jeg kan sende den til deg. men legger den ikke ut her altså. men du må ikke mobbe meg! tror du må gi meg mailen din for sånt er tungvint og sende på pm

Skrevet

Hehe søta, selvfølgelig skal jeg ikke mobbe deg;-) Har sett de rareste tilfellene av engelsk-ferdigheter, og mobber ikke av den grunn:)

Sender deg PM med mail.

Skrevet

fikk du den?

Skrevet

Ja:)

Skal rette litt på den:) Men ikke for mye da det blir en smule for åpenlyst;-)

Skrevet

nei, ikke rett på den sånn for min skyld. jeg må levere in det jeg selv har gjort. ellers føler jeg at jeg har jukset. men du kan si om det er helt jævlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...