Gå til innhold

Jeg har verdens snilleste, blideste og flinkeste gutt :-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra han var 8 uker har han sovet fra kl 20 til 8-9.30, og det første jeg ser er verdens største smil :-))Fra han begynte å smile, har jeg våknet opp til det største og mest sjarmerende smilet som finnes. Og i løpet av dagen fortsetter han og smile og pludre og eneste gangene han gråter er når han blir overtrøtt og må dysses ned i armene. Blir bare mer og mer forelsket i han for hver dag jeg :-)

I går var han 3 mnd og 11 dager, og i løpet av 15 minutter på golvet gjennom dagen fant han ut at jeg må da komme med på siden. Og jada etter 5 min fikk han det til. Men var ikke helt fornøyd med det så han rulla rundt på magen og fjernet armen under seg og smilte fornøyd! Kan være fordi han slo søstra si med 2 dager :-))

Han er sterk som en okse i kroppen(særlig nakken da han er magebarn), så når han ligger på magen trekker han knærne opp under seg, strekker bena og visp står rumpa rett til værs(han står som en A med armene hodet/halsen og tærne som eneste støtte). Når han skjønner at han kan støtte seg på armene så løfter han seg sikkert. Fordelen med at han er rask i utviklingen er at søsteren hans var også det så jeg er litt forbredt, men det kan jo være at han blir en rakker når han kommer så langt da og at jeg ikke smiler like bredt hehe

Ååå jeg er en så stolt, forelsket og lykkelig mor :-)) (fortsatt søvnløs og ligger å ser på at han puster men lykkelig forelsket)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Athina & lille Aiden :)

Husker deg godt inne fra Bim :o)....Så fint at det går bra med dere,& at lillegutten din er så snill & god :)

ja,det er en helt overveldene følelse man får når disse små undrene våre gir oss et lite smil :o)

Må jo si at Mille Sophia også er ei fantastisk lita tulle...hun blir jo 6 uker nå.Er veldig rolig & snill,& veldig "våken" av seg,skal liksom følge med på alt når hun er oppe!

Sover fra ca 22.00 om kvelden til 08./09.00 på morningen med kun et nattmåltid :)

Smiler & prater til mamman sin når hun er våken....ja,de er deilige disse bebisene våre :o)

Skrevet

Jeg husker deg også derfra, og gratulerer så mye med lille Mille Sophia. så fint ett navn hun har :-)) Så flink hun er til å være så liten, og det er herlig når man vet at det er en bevist handling fra dem - gjør livet gladere når det er sånn :-)

Vi er heldige som har sånne delige og skjønne barn! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...