Gå til innhold

Noen som bor eller har bodd på Grorud/ Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell meg hvordan det er å bo der. Har kansje tenkt å flytte dit men vil høre hvordan det er der. Skole/barnehage/shopping/ med mer=0) tuuuuuuuuuuusen takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bodde på grorud før. jeg trivdes kjempegodt! kort vei til steinbruvannet.. eller stemmer'n som de kaller det :) kort vei til butikken ( meny ) som ligger på senteret hvor det også er apotek og andre småbutikker. t-banen ligger i nærheten. og da kan man jo dra til stovner senteret som bare er noen stasjoner unna. der har du jo alt av butikker.

skole er også bra :) grorud barneskole ligger ikke så langt unna grorud senter.. min tante jobber faktisk på den skolen :)

hmm.. hva mer kan jeg fortelle da... jo.. greit å bo litt utenfor sentrum, men samtidig så er det ikke så langt dit hvis man alikevel må til sentrum.. t-bane og buss går hele tiden.

hmm.. ja.. det var vel det jeg kom på nå i farta :)

Skrevet

har bare bodd der sånn "halvveis" men likte det godt!! bodde v toglinja, og hadde bil, så både kollektivt og parkeringsplasser er det bra med!

grorud senter er dessuten et helt greit nærsenter, med alle butikker du trenger!

Skrevet

Tusen takk jenter dere frister meg =0) må lese høyt for min mann=0) ha en koooos dag i Oslo solen =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...