Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Fortell meg hvordan det er å bo der. Har kansje tenkt å flytte dit men vil høre hvordan det er der. Skole/barnehage/shopping/ med mer=0) tuuuuuuuuuuusen takk
Gjest Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 jeg bodde på grorud før. jeg trivdes kjempegodt! kort vei til steinbruvannet.. eller stemmer'n som de kaller det kort vei til butikken ( meny ) som ligger på senteret hvor det også er apotek og andre småbutikker. t-banen ligger i nærheten. og da kan man jo dra til stovner senteret som bare er noen stasjoner unna. der har du jo alt av butikker. skole er også bra grorud barneskole ligger ikke så langt unna grorud senter.. min tante jobber faktisk på den skolen hmm.. hva mer kan jeg fortelle da... jo.. greit å bo litt utenfor sentrum, men samtidig så er det ikke så langt dit hvis man alikevel må til sentrum.. t-bane og buss går hele tiden. hmm.. ja.. det var vel det jeg kom på nå i farta
line_n & sara Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 har bare bodd der sånn "halvveis" men likte det godt!! bodde v toglinja, og hadde bil, så både kollektivt og parkeringsplasser er det bra med! grorud senter er dessuten et helt greit nærsenter, med alle butikker du trenger!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 20. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2008 Tusen takk jenter dere frister meg =0) må lese høyt for min mann=0) ha en koooos dag i Oslo solen =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå