*1+1=2 små* Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Den hvite, med svart kant....jeg trodde hun fikk med seg at jeg sa at jeg ønsket å være hvit alene... så nå vet jeg ikke hvordan jeg skal si det....har jo ikke sååå god kontakt med henne heller... æsj...
The most famous Ludder Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Åja. Det var utrolig interessant lesing :-)
*1+1=2 små* Skrevet 19. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2008 så ikke les, like spennende som kommentaren din
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 alle vet jo at det er bare bruden som skal være hvit! kiipt
The most famous Ludder Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Jeg prøver ikke være spennende, gjør du?
mamman til to gutter Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Husker jeg feil, eller var det søsteren til mannen din? For hvis hun er det, ville jeg bedt mannen snakke med henne (kommende mann;-) )
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 La henne gå i den hvite kjolen du, alle kommer til å se på henne og tenke "herregud, har hun ikke fått med seg at bare bruden skal bære hvitt, for ei teit dame!" Bruden er midtpunktet uansett
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 Enig med anonym over her, men var jeg deg hadde jeg fått noen andre som er nær dere til å si ifra på vegne av deg, så slipper du å være den kjipe...!
atsjo Skrevet 20. april 2008 #9 Skrevet 20. april 2008 ups. Jeg hadde hvit kjole i et brylupp i fjor, men da var jeg høygravid å hadde ikke så mange alternativ. Var nok ikke mange som tok feil håper jeg, hehe.. Tenkte faktisk ikke på at det bare er bruden som skal være hvit
*1+1=2 små* Skrevet 20. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. april 2008 hadde hun vært gravid og slitt med å finne noe passende hadde jeg IKKE blitt sur, man er lissom litt i en egen kategori;)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #11 Skrevet 20. april 2008 Hadde du blitt sur om hun var stygg og uattraktiv?
*1+1=2 små* Skrevet 20. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 20. april 2008 tingen er at jeg ikke er SUR, jeg er litt lei meg... og ja det hadde fortsatt vært et problem hvis hun hadde vært stygg, men hjelper jo ikke at hun er dritpen OG skal ha på seg hvit kjole
aanonym Skrevet 20. april 2008 #13 Skrevet 20. april 2008 I våre dager er det nok ikke så mange (utenfor dib) som tenker på det der! Jeg giftet meg i fjor, og har ikke ofret en tanke hvilke farger gjestene hadde på klærne sine! Måtte virkelig tenke meg om, og det var nok noen med nokså lys/hvit kjole. Men det spiller virkelig ingen rolle, bruden er garantert midtpunktet på denne dagen! Synes helt ærlig ikke du skal ofre familiefreden for en slik gammel tulletradisjon.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #14 Skrevet 20. april 2008 Vet du hva, du kommer uansett til å bli midtpunktet. Ville ikke brydd meg om det overhodet, kos deg med mannen din på bryllupsdagen din, du kommer til å stråle av lykke og være vakrest av de alle den dagen. Om gjestene har rød, grønn, hvit eller svart kjole spiller ingen rolle...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #15 Skrevet 20. april 2008 Det er dårlig gjort å ha på seg hvit kjole som gjest i bryllup. Høygravid eller ikke, hører til vanlig folkevett det! Og står det smoking /mørkdress skal kjolelengden være i hvertfall under knærne. At folk driter i sånne simple regler skjønner jeg bare ikke, herregud har dere ikke blitt fostret?!
Cat.68 Skrevet 20. april 2008 #16 Skrevet 20. april 2008 Så lenge denne hvite kjolen ikke ligner en brudekjole syns jeg ikke du skal bry deg om det.DU kommer uansett å vøre den vakreste av alle denne dagen. Ingen stråleer så mye som en lykkelig brud!!!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #17 Skrevet 20. april 2008 Var jo en flott kjole som ikke var til å forveksle med brudekjole da. Men karnsje du ikke sa fra på en klar måte, snakker man rundt grøten kan man bli misfortått. Eller karnsje ho har andre planer hvor ho skal bruke kjolen. Tror ikke du skal bekymmre deg så mye, du kan da ikke la en kjole (på en gjest) ødlegge dagen din.
*1+1=2 små* Skrevet 20. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 20. april 2008 jeg sa: jeg ønsker egentlig å være alene om å ha hvit kjole men er ikke sikker på om det kom frem via msn...var noe tull...og jeg er IKKE sur på henne men ble bare litt forundret! Lar det IKKE ødelegge dagen min, gleder meg uansett og jo mer jeg tenker over det jo mindre gidder jeg å bry meg, men ble bare litt satt utt og litt lei meg akkurat i det øyeblikket jeg så det. Får finne en litt "tøffere" spesiell kjole til kvelden eller beholde brudekjolen på, den andre jeg kjøpte til kveldsbruk er lissom litt "søt" og blir litt usynlig tror jeg. Jeg er egentlig IKKE en person som står mye i sentrum, men akkurat den dagen vil jeg ha litt for meg selv(og sambo). Men uansett blir det en fantastisk dag og jeg gleder meg:)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #19 Skrevet 20. april 2008 Var på bryllupsdeb. å kikka på denne kjolen til svigerinna di nå, og skal jeg være ærlig så synes jeg den var kjempe fin og jeg ville ike sett på den som "hvit" i et bryllup. Men lys. Jeg hadde ikke reagert på den kjolen, den er jo en lys (eggeskall-hvit) pen sommerkjole....
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #20 Skrevet 20. april 2008 Enig med anonym 17:45 jeg.... Ser på kjolen som en pen lys sommerkjole. Jeg hadde ikke reagert på denne kjolen i mitt bryllup...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå