Gå til innhold

HJELP - jeg klør så innmari!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært en del plaget med sv.skaps kløe...nå er det helt jævlig. Klør på leggene, magen og brystet. får ikke sove. Har forsøkt med å dusje, smøre meg, svalt/Ukaldt på rommet....inmgenting funker. Noen råd????????????? har forresten termin idag ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ikke gir seg burde du gå å få tatt en blodprøve., Kan være leververdiene er for høye, noe som ikke er bra i lengden! Men du har jo uansett ikke lenge igjen! Jeg har også klødd litt, men JM sa at d va vanlig. Dersom d ble verre sku eg ringe å få en sjekk. Hvis d ble sånn som du beskriver. Ikke får sove osv.

Skrevet

Hei, jeg har vaert plaget med det samme og det legen gjorde var å ta blodpröver av meg og ga meg tips om å kjöpe noe som heter hvitvask på apoteket (reseptfritt). Hvitvask er kjölende og hjelper dermed ganske så godt! Lykke til!

Skrevet

Da ville jeg oppsøkt lege, for det kan(!) være et tegn på svangerskapsforgiftning. Legen tar da en blodprøve av deg for å sjekke leververdiene dine....

Men som hun over skriver, hvitvask hjelper. :)

Skrevet

Jeg også klør og kribler fælt - spesielt når jeg skal legge meg....

Funnet ut at det hjelper litt hvis jeg tar en laaang varm dusj før leggetid, og da vasker jeg hele kroppen med Decubal hodebunnskur for tørr og kløende hodebunn.... det virker faktisk litt (o: Etterpå smører jeg meg med jordnøttolje over det hele. Og til slutt så tar jeg litt Eurax akkurat rundt navlen for der klør det så UTROLIG INTENST!

Hjelper litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...