brasine Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 jeg er mye her inne. og ser at det er mange som spør om noe ganske viktige ting, som hva slags mat skal jeg gi? er barnet mitt syk? hva skal jeg gi? hva skal jeg gjøre? ect. hvorfor hører dere ikke med helsesøster eller lege? de kjenner barnet ditt og kan vurdere hva som er best for ditt barn. er sikkert mange her inne som kan mye og mange svar er riktige, men hva hvis noe er feil og du gjør det de har anbefalt for ditt barn? snakker dere også med hs/lege innkludert her? dette har jeg bare lurt på en stund, om hvor alvorlig dere tar svarene på viktige ting?
The most famous Ludder Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Godt spørsmål. Det enkle svaret er en haug med hjelpeløse mødre dessverre. Kan ikke ringe legen før noen har bedt dem gjøre det. Og etter man har vært hos legen, må man jo sjekke her inne om det legen sa var riktig ;-)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Hva er da vitsen med denne siden da ludder
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Man spør først pga vi har denne siden får og spør+ legen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå